امنیت صفحه اینستاگرام

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا با روش‌های جلوگیری از هک و همچنین راه‌های افزایش امنیت صفحه اینستاگرام خود آشنا هستید؟
امنیت صفحه اینستاگرام

امروزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در ایران بسیار رواج پیدا کرده است. به خصوص اینستاگرام که مخاطبان بسیاری دارد. اما افراد زیادی روش‌های جلوگیری از هک شدن و راه‌های بالابردن امنیت صفحات اینستاگرام را نمی‌دانند. در این مطلب از مجله دلتا درباره این موضوع می‌خوانید.

افزایش امنیت صفحه اینستاگرام

برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام خود سه کار را باید انجام دهید:

در اولین قدم وارد قسمت settings اینستاگرام شوید. سپس به قسمت security و بعد login activity مراجعه می کنید. در اینجا احتمالا با یک یا چند گوشی فعال که وارد اکانت شما شدند روبه‌رو می‌شوید. اگر یک اکانت را مشاهده کردید و مدل گوشی هم مشابه مدل گوشی خودتان بود؛ بنابراین مشکلی نیست. اما اگر چند اکانت با مدل گوشی‌های متفاوت بود، ممکن است فردی دسترسی به اکانت شما پیدا کرده باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است خودتان با لوکیشن یا گوشی‌های مختلف وارد صفحه اینستاگرام شده باشید. در این صورت از طریق سه نقطه گوشه سمت راست، وارد قسمت log out  گوشی مورد نظر شده و آن را خارج کنید. همچنین توجه کنید رمز اکانت خودتان را حتما تغییر دهید.

در زمان تغییر رمز توجه کنید که رمز شما باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد و به علاوه کوتاه نباشد.

مرحله بعدی امنیت صفحه اینستاگرام، فعال کردن تایید دو مرحله‌ای از طریق پیامک و اپلیکیشن Duo mobile است. به این ترتیب جهت ورود به اکانت برای شما یک کد ارسال می‌شود. آخرین مرحله اتصال اینستاگرام به فیسبوک است.

با انجام این سه مرحله امنیت صفحه اینستاگرام‌تان را تا ۸۰ درصد بالا می‌برید و به این ترتیب کسی نمی تواند به آسانی وارد صفحه مجازی شما شود.

بیشتر بخوانید: با معرفی قابلیت Accounts Center توسط فیسبوک امکان کنترل هم‌زمان دو حساب کاربری در دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام برای کاربر فراهم خواهد شد. مقاله «قابلیت کنترل هم‌زمان فیسبوک و اینستاگرام» را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…