اشتباهات رایج انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بدترین اشتباهات برای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه این است که فکر می‌کنند لباس سایز بزرگ Plus Size باید خیلی گشاد باشد!
لباس سایز بزرگ زنانه

لباس سایز بزرگ زنانه و انتخاب آن از آن چالش‌هایی است که اگر ریزه کاری‌هایش را بلد نباشید، به راحتی از خیلی خوب به خیلی بد تغییر خواهید کرد. در این مقاله از مجله دلتا با اشتباهات رایج انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه آشنا خواهید شد.

لباس سایز بزرگ زنانه همان لباس گشاد است؟

داشتن اضافه وزن به این معنی نیست که قرار است تمام بدنتان را زیر لایه‎‌ای از پارچه گشاد پنهان کنید. باید فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن لباس مناسبتان را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید انتخاب لباس‌های تماما گشاد یا Baggy صرفا شما را چاق‌تر نشان خواهد داد و کمکی به زیبایی‌تان نخواهد کرد.

سر تا پا مشکی بپوشم؟

در اینکه مشکی یکی از بهترین رنگ‌ها برای لباس سایز بزرگ زنانه است، شکی وجود ندارد؛ اما نباید تمام انتخاب‌هایتان را به این رنگ لاغر کننده محدود کنید. تناژ‌های تیره از هر طیف رنگی مثل سرمه‌ای و سبز تیره و آبی کاربنی تنها سه نمونه از رنگ‌های تیره‌ای هستند که می‌توانید با خیال راحت، آن‌ها را انتخاب کنید.

لباس سایز بزرگ زنانه مشکی

شلوار بپوشم یا لگینگ؟

لگینگ انتخاب خوبی برای لباس سایز بزرگ است، اما شرط دارد. تنها در صورتی می‌توانید لگینگ بپوشید که آن را با یک تونیک بلند همراه کنید. در غیر این صورت به جای استفاده از لگینگ، سراغ شلوارهای معمولی راسته بروید تا فرم بدن را زیباتر نشان دهد.

لباس سایز بزرگ زنانه لگ

خرید لباس سایز بزرگ بر اساس مد یا زیبایی؟

ترندهای دنیای مد و لباس اغلب برای افرادی طراحی می‌شود که اضافه وزن ندارند؛ مگر اینکه برند معتبری لاین یا خط تولید محصولات مختص لباس سایز بزرگ زنانه داشته باشد و بتواند ترندهای این حوزه را تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین دلیل بهترین انتخاب برای خانم‌های سایز بزرگ این است که ترجیحا دنبال ترندها نباشند و بیشتر به فکر زیبایی باشند.

انتخاب اکسسوری برای لباس سایز بزرگ زنانه

اگر عاشق رنگ‌ها هستید و از اینکه باید به اجبار سراغ لباس سایز بزرگ زنانه‌ای که رنگ تیره دارند بروید، خسته شده‌اید؛ به معجزه اکسسوری ایمان بیاورید. کافی است یک گردنبند زیبا با رنگ‌های شاد و روشن بیندازید یا اگر گردنتان بلند و لاغر است از یک دستمال گردن شاد و رنگی استفاده کنید تا تیرگی رنگ‌ها را خنثی کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر مطلب “نکاتی که درباره‌ لباس شب سفید باید بدانید” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۶:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…