برج تلویزیون برلین

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین بار است که قصد دارید به برلین بروید؟ پس مطمئن باشید سفر فراموش نشدنی در انتظار شماست.
برج تلویزیون برلین

برلین پایتخت آلمان و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. به علاوه مرکز سیاسی، فرهنگی و هنری آلمان هم هست. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد برلین تاریخچه‌ی ققنوس‌وار آن است. اما این جاهای دیدنی ممکن است کمی شلوغ باشند و مجبور شوید ساعت‌ها در صف ورود بمانید. یکی از جاذبه‌ های این شهر برج تلویزیون برلین است. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا این برج را بشناسیم.

معرفی برج تلویزیون برلین

این برج را تقریبا از همه‌ جای برلین می‌توانید ببینید. برج تلویزیون برلین در سال ۱۹۷۰ افتتاح شد و سومین برج بلند در اروپاست. سالیانه ۶۰ میلیون گردشگر از این برج بازدید می‌کنند. برج تلویزیون را در ابتدا به عنوان نماد اقتدار آلمان شرقی ساختند، ولی امروزه به عنوان نماد کل آلمان شناخته شده‌است.

برج تلویزیون برلین

بهترین کار برای شروع یک سفر رویایی این است که منظره‌ کل شهر را از بالاترین نقطه ممکن ببینید. تراس این سازه در ارتفاع حدودا ۲۰۰ متری قرار دارد و از آن بالا می‌توانید تمام شهر را تماشا کنید.

برای اینکه برای مدت طولانی در صف آسانسور و ورود به این مکان منتظر نمانید، بهتر است بلیط‌های خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید. کنار پنجره‌های رستوران بنشینید و در حالی که کنار خانواده صبحانه‌ی خود را میل می‌کنید منظره‌ صبحگاهی شهر را هم به نظاره بنشینید. جالب اینجاست که حتما هم مجبور نیستید صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید، ورودی‌های برج از ساعت ۱۱ باز می‌شوند!

معرفی برج تلویزیون برلین

رستوران گردان برلین

هم‌چنین یکی از لوکس‌ترین رستوران های شهر برلین، رستوران گردان برج تلویزیون این شهر می باشد که در محله الکساندر پلاتز پایتخت آلمان واقع شده است. رستوران گردان برلین در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح زمین واقع شده است که دارای بهترین چشم انداز از این شهر زیبا و سرسبز اروپایی‌ست.

رستوران گردان برلین

این رستوران مدرن در یک محیط بسیار زیبا قرار دارد که فرصت خوبی را برای لذت بردن از غذاهای آلمانی و همچنین بین المللی فراهم می کند و همان طور که گفتیم، یکی از معروفترین رستوران های شهر برلین می باشد که خاطرات بیاد ماندنی را خصوصا برای توریست ها باقی می گذارد.

این رستوران یک چشم انداز فوق العاده زیبا دارد و در حالی که از بهترین غذاها لذت می برید از بالاترین نقطه می‌توانید به تمامی نقاط برلین نگاه کنید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری آلمان “آلمان؛ غول اقتصاد اروپا” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…