استایلی با رنگ نارنجی در روز های پاییزی

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این رنگ را نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های موردنظر در کمد لباس امسال خود داشته باشید. استایلی با رنگ نارنجی را در این مطلب مجله دلتا ببینید.
استایلی با رنگ نارنجی

نارنجی یکی از شاداب‌ترین و بانشاط‌ترین رنگ‌ها است. رنگی که از ترکیب رنگ پرشور و حرارت قرمز و رنگ درخشان و شاد زرد به‌وجود می‌آید. شاید در کشورمان کمتر شاهد پوشیدن لباس‌هایی با رنگ نارنجی باشیم، اما این رنگ در روز‌های پاییز انتخاب بسیار جذابی در استایل است، پس این رنگ را نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های موردنظر در کمد لباس امسال خود داشته باشید. استایلی با رنگ نارنجی را در این مطلب مجله دلتا ببینید.

استایلی با رنگ نارنجی در روز های پاییزی

رنگ نارنجی

نارنجی درست مانند تمامی رنگ‌های دیگر، طیف وسیعی دارد. از آنجا که رنگ‌های فرعی مانند رنگ نارنجی از ترکیب دو رنگ اصلی به‌وجود می‌آیند، خصوصیات دو رنگ تشکیل‌دهنده را نیز در خود دارند. مسلم است که هرچه مقدرا هرکدام از این رنگ‌ها بر دیگری غالب شود، خصوصیات همان رنگ نیز بیشتر در رنگ نارنجی به‌دست آمده، خودش را نشان می‌دهد.

ترکیب نارنجی و آبی

آبی، رنگ مکمل یا متضاد رنگ نارنجی است. ترکیب آبی و نارنجی، یکی از گزینه‌های مناسب در ست کردن لباس است؛ به‌شرطی که توناژ رنگی مناسب را پیدا کنید. مثلا اگر نارنجی روشن می‌پوشید، از آبی روشن‌تر استفاده کنید و اگر نارنجی تیره می‌پوشید، از توناژ آبی تیره مثل آبی کبالت استفاده کنید.

استایلی با رنگ نارنجی و آبی

بنفش

اگر استایل‌های ماکسیمال، کالر بلاکینگ و… را می‌پسندید، این ترکیب کاملا مناسب شماست. ترکیب رنگ‌هایی که هردو خاص و به‌اصطلاح جیغ هستند و در چشم. برای این نوع ترکیب، بهتر است که از کیف و کفش و پیراهن یا تیشرتی با رنگ خنثی یا همان نارنجی کمرنگ استفاده کنید؛ مگر اینکه قصد داشته باشید که توجه‌ها را به‌خود جلب کنید.

استایلی با رنگ نارنجی و بنفش

زرد

زرد و نارنجی، هم‌خانواده هستند. بسیاری از افراد، علاقه‌ای به استفاده از رنگ‌های هم‌خانواده در کنار یکدیگر ندارند، اما برخی نیز آن را می‌پسندند. اگر از ترکیب رنگ‌های نارنجی و زرد استفاده می‌کنید، از رنگ زرد، کمتر و از رنگ نارنجی بیشتر استفاده کنید، زیرا استفاده زیاد از رنگ زرد، چشم را خسته می‌کند.

استایلی با رنگ نارنجی و زرد

نارنجی و رنگ‌های خنثی

مشکی: همانطور که می‌دانید، رنگ‌های خنثی ازجمله مشکی، سفید و خاکستری، تقریبا با تمامی رنگ‌ها ست می‌شوند و رنگ نارنجی نیز از این قاعدع مستثنی نیست. ترکیب نارنجی و مشکی، بسیار زیبا و چشمگیر است.

استایلی با رنگ نارنجی با مشکی

سفید: یکی دیگر از رنگ‌های خنثی است که تقریبا به هیچ رنگی، نه نمی‌گوید. اگر نارنجی روشن را همراه با رنگ سفید بپوشید، پوستتان تیره‌تر نشان می‌دهدو برعکس.

خاکستری: جزو دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌هاست. شاید هیچ ترکیبی بهتر از ترکیب پالتو و شلوار یا کت‌وشلوار خاکستری با پیراهن یا کیف و کفش نارنجی نباشد.

طرح نارنجی لباس

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید، اما نمی‌خواهید زیاد به چشم بیایید، از رنگ‌های جیغ زیاد استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از لباسی طرحدار مثل طرح گل‌گلی با رنگ نارنجی است.

اکسسوری رنگ نارنجی

اگر پیشنهاد آخر هم نظرتان را جلب نکرد، آخرین روش برای استفاده از رنگ نارنجی در لباس، اکسسوری نارنجی است؛ به‌خصوص درحال حاضر که زیورآلات دستساز مکرومه‌بافی و کاموایی و… در رنگ‌های مختلف شاد تولید می‌شود. کیف و کفش نارنجی هم گرما را به استایل شما می‌آورند؛ به‌شرطی که رنگ بقیه استایل را هوشمندانه انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “استایل دامن در پاییز” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…