نکات ضروری قبل از سفر به سریلانکا

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریلانکا اخیرا توانسته است نام خود را در لیست مقاصد معروف توریستی جهان به ثبت برساند.
سفر به سریلانکا

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای سفر به یک کشور فقط مطالعه در مورد جاذبه‌های گردشگری آن مقصد کافیست، در صورتی که اگر نکاتی را راجع به مقصد بدانیم، قطعا سفر بهتری خواهیم داشت. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم نکته‌های ساده اما ضروری برای سفر به سریلانکا را در اختیارتان قرار دهیم.

برای آهسته حرکت کردن آماده شوید

اگر چه حمل و نقل در کشور سریلانکا به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است اما هنوز هم ممکن است گاهی با مشکلاتی روبر شوید. یکی از مرسوم‌ترین وسایل حمل و نقل در این کشور توک توک است که برای مسیرهای کوهستانی و یا گذر از مرزعه‌های چای گزینه‌ی خوبی است، با این حال منتظر این باشید که به سرعت به مقصدتان نرسید.

سفر به سریلانکا برای آهسته حرکت کردن آماده شوید

برای آرامش بروید نه دیوانگی!

اگر دوست دارید تا هم با طبیعت زیبا و دست نخورده روبرو شوید هم از شلوغی‌های اذیت‌کننده‌ی توریست‌ها به دور باشید، سریلانکا را انتخاب کنید. اگر دوست دارید تا با مردم سریلانکا بیشتر گرم بگیرید و آشنا شوید، به جای اقامت در هتل سعی کنید در یکی از مهمان‌خانه‌هایی که به صورت خانوادگی اداره می‌شوند و تعدادشان هم اصلا کم نیست، اقامت کنید.

سفر به سریلانکا سفر به سریلانکا برای آرامش بروید نه دیوانگی!

به شمال کشور بروید و از جمعیت فرار کنید

به طور کلی کشور سریلانکا به اندازه‌ی جایی مانند تایلند شلوغ نیست اما اگر دوست دارید تا حتی از آن جمعیت هم فرار کنید و به معنای واقعی سکوت را تجربه کنید، به استان شمالی این کشور بروید، جایی که در آن نه خبری از امکانات مدرن و گردشگران است و نه هتل‌های خارجی، فقط و فقط سواحل دیدنی است.

سفر به سریلانکا به شمال کشور بروید و از جمعیت فرار کنید

غذاهای محلی را فراموش نکنید

یکی از خوبی‌های سفر به سریلانکا تجربه‌ی غذاهای خوشمزه‌ی این کشور است. بیشترین مواد تشکیل‌دهنده‌ی این غذاها را آرد و برنج تشکیل می‌دهد.

سفر به سریلانکا غذاهای محلی را فراموش نکنید

برنج و کاری و کوتو روتی، ۲ نمونه از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سریلانکاست. شاید مثل دیگر کشورهای شرقی آسیا، در سفر به سریلانکا هم منتظر غذاهای خیابانی و دکه‌های غذایی باشید اما غذاهای خیابانی در سریلانکا به چشم نمی‌خورد.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری بیشتر “برج قدیمی و زیبادر کشور سریلانکا” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…