انتخاب جوراب مناسب هر کفش

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوراب مناسب هر کفش به موارد مختلف بستگی دارد، مواردی مثل راحتی، استایل و سبک، رنگ و طرح. اما در این میان راحتی از بیشترین اهمیت برخوردار است.
جوراب مناسب هر کفش

جوراب علاوه بر محافظت از پاهای شما نقش بزرگی را در استایل ایفا می‌کند. انتخاب جورابی که با کفش هم‌خوانی داشته باشد می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. این مطلب مجله دلتا می‌تواند تا حدی به شما در انتخاب جوراب مناسب هر کفش کمک کند.

جوراب مناسب هر کفش

جوراب کالج: جوراب کالج را با جوراب ساق کوتاه اشتباه نگیرید. جوراب کالج کوتاه‌تر است و همان‌طور که از نام این جوراب پیدا است، باید آن را با کفش‌های کالج و ساق کوتاه بپوشید. می‌توانید این جوراب را با کتانی و کفش پاشنه بلند جلو بسته نیز بپوشید، مخصوصا اگر شلوارتان کوتاه است یا دامن پوشیده‌اید.

جوراب ساق کوتاه و یک ربع: این جوراب‌ها در واقع برای استفاده ورزشی طراحی شده‌اند و برای کسانی که تحرک زیادی دارند مناسب است. در حالت ایده‌آل این جوراب‌ها را با کتانی‌های ورزشی می‌پوشند اما برای پوشیدن با کتانی‌های معمولی، صندل و نیم‌بوت نیز بسیار مناسب است.

جوراب مناسب هر کفش نیم ساق

جوراب ساق‌دار: جوراب ساق‌دار مناسب استایل‌‌های کژوال و اسمارت کژوال است. این جوراب‌ها اکثرا مردانه هستند اما مدل‌های زنانه و ساده آن‌ها معمولا مناسب پوشیدن با بوت است. با مدل‌های طرح‌دار و رنگی این جوراب می‌توانید ظاهر کژوال و بی‌نقصی داشته باشید؛ فقط کافی است آن را با یک جفت کتانی آل‌استار یا ونس بپوشید. مدل توری (فیش تیل) این جوراب با کفش کالج ترکیب جالبی می‌سازد. برای دیدن مطالب بیشتر بخش  مد و فشن مجله دلتا را دنبال کنید.

جوراب مناسب هر کفش توری

جوراب زیر زانو و بالای زانو: بیشتر کاربرد ورزشی دارند اما خیلی‌ها در استفاده از آن‌ها نوآوری می‌کنند. اگر قصد دارید در مجلسی دامن کوتاه بپوشید می‌توانید از انواع این جوراب‌ها با کفش یا بوت زنانه پاشنه بلند استفاده کنید، از نوع ضخیم آن گرفته تا نازک. اگر استایل‌تان اسپرت است می‌توانید کفش پاشنه بلند را با کفش تخت یا کتانی جایگزین کنید.

جوراب مناسب هر کفش ساق بلند

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “ویژگی‌های کفش پاشنه بلند مناسب” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…