باید و نباید‌ های استفاده از اکسسوری

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکسسوری‌ خانم ها می‌توانند استایل را تکمیل کند و زیباتر نشان دهد، اما نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود استایل را ناخوشایند نشان می‌دهد.
اکسسوری خانم ها

انتخاب اکسسوری، گاهی می‌تواند سخت باشد. قوانینی وجود دارد که به شما کمک می‌کند اکسسوری‌های مناسبی انتخاب کنید. اشتباه در انتخاب اکسسوری خانم ها می‌تواند باعث جلوه کمتر زیبایی شود. با مجله دلتا همراه باشید.

باید و نباید‌های استفاده از اکسسوری برای خانم‌ها

  • بیشتر از سه اکسسوری بزرگ

این امکان وجود دارد که اکسسوری‌های بزرگ را بسته به لباسی که می‌پوشیم، باهم ست کرد؛ اما هیچوقت بیشتر از سه اکسسوری بزرگ را با هم استفاده نکنید. نکته مهم دیگر این است که این اکسسوری‌های بزرگ حتما باید از لحاظ رنگ، جنس و استایل با هم مطابقت داشته باشند.

  • هیچوقت یقه‌ بزرگ را زیر شال پنهان نکنید

اگر مانتو یا کت شما یقه بزرگی دارد، نیازی به استفاده از شالی بزرگ که آن یقه را بپوشاند نیست. اگر می‌خواهید از روسری یا شال بزرگی به عنوان اکسسوری استفاده کنید، طوری آن را بپوشید که یقه را نپوشاند.

  • جواهرات ست به عنوان اکسسوری خانم ها

اگر می‌خواهید از سرویس جواهرات ست به عنوان اکسسوری استفاده کنید، حتما از جواهراتی کوچک و ظریف استفاده کنید. جواهرات بزرگ و زمخت، به صورت تکی جذاب‌ترند.

اکسسوری خانم ها ست

  • کفش حتما نباید همرنگ کیف باشد

این قانون را فراموش کنید که کیف و کفش باید همرنگ باشند. این دو اکسسوری خانم ها می‌تواند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. اگر کفش‌هایی با رنگ جیغ دارید، خیلی بهتر است که از کیفی با رنگ روشن و خنثی استفاده کنید.

  • اکسسوری‌های روشن یا لباس روشن؟

اولویت‌های خود را تعیین کنید. وقتی می‌خواهید درباره استایل تصمیم بگیرید، ابتدا روی کدام قسمت از استایل می‌خواهید تاکید داشته باشید؛ حالا انتخاب ما می‌تواند اکسسوری، آرایش، لباس و… باشد. اگر بخواهیم روی همه ابعاد استایل تاکید کنیم، نتیجه جالب نخواهد شد. پس هیچ‌وقت لباسی پر زرق و برق را با اکسسوری‌های پر زرق و برق نپوشید و بالعکس.

  • با لباس‌ پاستلی، کفش مشکی نپوشید

اگر لباس‌های رنگ پاستلی دارید، تا می‌توانید از پوشیدن کفش مشکی دوری کنید. لباس‌های پاستلی با کیف و کفش رنگ روشن بهتر به چشم می‌آید.

  • اکسسوری‌های رنگی رنگی

اگر دوست دارید از اکسسوری‌های رنگی رنگی استفاده کنید، حتما از لباسی با رنگ خنثی استفاده کنید وگرنه استایل شما توازن خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر مطلب “ترکیب رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  3. نوید مکس مارا

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۴:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…