چیدمانی برای استفاده از مبل‌های رنگ روشن

۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با انتخاب مبلمان اصلی در رنگ‌های روشن می‌توان فضایی ظریف و زیبا و همچنین دکوراسیونی دلباز و فرح‌بخش را به نمایش گذاشت.
13a3d5d35d1be5a6677efa90f64c6d66 1 چیدمانی برای استفاده از مبل‌های رنگ روشن

تقریبا در تمام خانه‌ها اتاق‌نشیمن، مرکز خانه به‌شمار می‌رود، زیرا نشیمن دارای کاربردهای متفاوتی است که عادت‌های زندگی را شکل می‌دهد. یکی از مهمترین لوازم در نشیمن مبل‌ است. مبل رنگ روشن از محبوب‌ترین‌ها به‌شمار می‌روند، اما چگونه می‌توان مبل‌های با رنگ روشن را در دکوراسیون به کار برد؟ برای پاسخ به این سوال با این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از مدل‌های رنگی و قابل توجه

زمانی که صحبت از مبل رنگ روشن می‌شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند مبل‌هایی به رنگ‌های سفید، کرم یا بژ است. اما رنگ‌های دیگر نیز دارای طیف‌های روشن بوده و با استفاده از این مبل رنگ روشن می‌توان اتاق نشیمنی منحصر به فرد را به نمایش گذاشت.

رنگ مبل

نمایان شدن بافت‌های طبیعی

یکی از مهمترین ویژگی‌های رنگ‌ روشن مانند سفید، کرم و طوسی این است که با بافت‌های طبیعی که در سال‌های اخیر به یک ترند در طراحی داخلی تبدیل شده‌اند، هماهنگی بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند. بهترین راه برای به نمایش گذاشتن بافت مصالحی مانند سنگ و چوب، این است که رنگ‌هایی را به کار ببرید که پس‌زمینه‌ای مناسب را برای این بافت‌ها ایجاد کنند.

رنگ مناسب مبل

ترکیب رنگ‌های متفاوت با یکدیگر

یکی از ترندهای جدید طراحی داخلی، استفاده از رنگ‌های متفاوت برای یک ست مبلمان است. از آنجایی که یکی از ریسک‌های استفاده از مبل‌های رنگ روشن امکان ایجاد فضایی کسل‌کننده است، ترکیب رنگ‌های دیگر با مبل‌های روشن می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

انتخاب رنگ مبل

ترکیب مبل رنگ روشن و کاغذ دیواری

زمانی که مبل رنگ روشن را در طراحی داخلی انتخاب می‌کنید، برای اینکه بتوانید فضایی پویا را به نمایش بگذارید، روش‌های متنوعی وجود دارد و یکی از تاثیرگذارترین این راه‌ها استفاده از دیوارها است. اگر تصور می‌کنید که با استفاده از مبلمانی با رنگ‌های خنثی فضای قابل توجهی در اتاق ‌نشیمن ایجاد نخواهد شد، می‌توانید از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارها استفاده کنید.

مبل رنگ روشن و سبک کلاسیک

مبل رنگ روشن تنها متعلق به سبک‌های مدرن نیستند، بلکه برای سبک‌های مجلل‌تر و کلاسیک نیز می‌توانند زمینه مناسبی را ایجاد کنند. بخصوص در مکان‌هایی که از اکسسوار متعددی استفاده می‌شود، برای جلوگیری از ایجاد فضایی شلوغ، بهتر است که برای مبل‌ها از رنگ‌های روشن استفاده شود.

مبل کلاسیک رنگ روشن

ترکیب طرح و رنگ در مبل‌های روشن

رنگ روشن، پس‌زمینه مناسبی را برای طرح‌های مختلف ایجاد می‌کند. به همین دلیل افرادی که دوست دارند از پارچههای طرح‌دار برای مبل‌ها استفاده کنند، با انتخاب رنگ روشن برای پس‌زمینه می‌توانند جلوه طرح‌ها را بیشتر کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب نکاتی برای انتخاب رنگ مبلمان را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…