دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

نرخ پاییزه «رهن کامل» در بازار اجاره مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای متقاضیان رهن کامل، بازار پاییزه شرایط خوبی دارد و قیمت‌های پیشنهادی موجران اغلب غیرحبابی است.
واحد های مسکونی رهن کامل

در پاییز امسال عرضه واحد های مسکونی رهن کامل همچنان پرتعداد است، به طوری که تقریبا از هر دو آگهی نزد بنگاه‌ها، یکی به‌صورت «رهن کامل» یا رهن با اجاره زیر ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مجله دلتا، آگهی‌هایی که اجاره‌های زیر ۵۰۰ هزار تومانی دارند نیز با توجه به سطوح فعلی قیمت عموما از دید واسطه‌ها و مستاجران به‌عنوان آگهی «رهن کامل» معرفی می‌شوند، چراکه انگیزه موجر از دریافت این رقم صرفا پوشش برخی هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر نگهداری ملک در مدت اجاره بوده و اجاره دریافتی در محدوده‌ای نیست که بتوان روی آن به‌عنوان یک منبع درآمد معقول حساب باز کرد.

هم‌اکنون آپارتمان ‌های زیادی هم در مناطق شرقی و غربی تهران و هم در محدوده مرکزی به بهای متر مربعی ۳‌ میلیون تومان ودیعه، در بازار اجاره عرضه شده‌اند. این در حالی است که قیمت‌های پایین‌تر و بالاتر از این مقدار نیز در ارقام پیشنهادی موجران به چشم می‌خورد.

به‌عنوان مثال در برخی محله‌های شرقی تهران که میانگین ارزش رهن کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی ۳ میلیون تومان است، در برخی آگهی‌ها ارقام بالاتر از این مقدار نیز پیشنهاد شده که البته اغلب از جنس واحد نوساز بوده و به همین سبب قیمت‌های پیشنهادی برای رهن و اجاره آنها قدری تندتر از دیگر املاک عرضه شده در همان محله است. با این حال به نظر می‌رسد برای متقاضیان رهن کامل، بازار پاییزه شرایط خوبی دارد چراکه قیمت‌های پیشنهادی موجران نه تنها اغلب غیرحبابی است، بلکه به اذعان واسطه‌ها با توجه به گذشتن از فصل اجاره، جای مذاکره هم دارد.

در جدول زیر تازه‌ترین آگهی‌های واحد های مسکونی رهن کامل در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

واحد های مسکونی رهن کامل

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خانه اولی‌ها بخوانند!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds