نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مهمترین قسمت‌هایی که در خانه وجود دارد و بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می‌گذرانید اتاق‌خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق‌خواب‌ها به موارد زیادی توجه کنید.
چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

یکی از مشکلات در دکوراسیون اتاق‌خواب‌ها متراژ کوچک آن‌ها است. بنابراین در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک نیاز است تا دقت بیشتری برای طراحی و انتخاب وسایل به کار برده شود. مجله اینترنتی دلتا نکاتی کمک‌کننده در چیدمان اتاق‌ خواب کوچک به شما یاد آوری کرده است که بتوانید دکوراسیون اتاق خواب را به بهترین نحو انجام دهید.

رنگ مناسب برای ‌چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

رنگ مهم‌ترین المان در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک است زیرا استفاده از رنگ‌های نامناسب می‌تواند فضای اتاق‌خواب را کلافه‌کننده نشان دهد. از طرفی رنگ‌هایی مانند سفید، آبی روشن، طوسی روشن، سبز بسیار روشن می‌توانند فضای اتاق‌خواب را از اندازه واقعی خود بزرگ‌تر نشان دهند.

چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

استفاده از رنگ‌های تیره فضای اتاق‌خواب را به شدت کوچک و دلگیر می‌سازد. اگر علاقه به استفاده از رنگ‌های پرانرژی در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک دارید، می‌توانید رنگ‌های اصلی و غالب را رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید و برای کوسن‌های روی تخت، قاب عکس‌ها، از رنگ‌های شاد و پرانرژی استفاده کنید.

نورپردازی در دکوراسیون اتاق‌خواب

از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک، نورپردازی اتاق است. در این اتاق‌ها می‌توانید از لوسترهای تک در مرکز سقف یا دیوارکوب‌ها با لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنید. اما اگر به دنبال دکوراسیون‌های مدرن هستید و می‌خواهید تا حد امکان اتاق‌خواب دلبازتر نشان داده شود، می‌توانید از نور‌های مخفی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

ترجیحا سعی کنید از نورهای سفید و زرد استفاده کنید. برای نورپردازی بهتر در چیدمان اتاق‌ خواب کوچک می‌توانید از پرده‌های توری و نازک استفاده کنید. تا اتاق دلباز‌تر دیده شود. پرده‌های تجملاتی و والان‌دار علاوه بر تاریک کردن اتاق‌، فضا را شلوغ نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “دکوراسیون اتاق خواب بی نقص” را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۳۹۹ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹ در ۸:۵۳ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…