پوشاندن شوفاژ در دکوراسیون داخلی

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای پوشاندن رادیاتورهای نصب شده در اتاق پذیرایی می‌توانید از ایده‌های ساده الهام گرفته و تغییراتی ایجاد کنید.
کاور شوفاژ

ایده‌هایی برای پنهان‌کردن شوفاژ 

برای شما هم پیش آمده است که در گوشه و کنار فضای منزل با عناصری کاربردی مواجه شوید که چهره نازیبایی دارند اما به دلیل عملکرد و کاربردشان امکان حذف آن‌ها از فضای داخلی موجود نیست. روش‌های زیادی برای پنهان کردن و تزیین رادیاتور وجود دارد که می‌توانید با ایده گرفتن از آن‌ها به زیباسازی این وسیله کاربردی بپردازید و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را تکمیل کنید. در این نوشتار از مجله دلتا ایده‌هایی برای کاور شوفاژ را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

روش‌هایی برای مخفی سازی شوفاژ

  • در صورت تمایل می‌توانید شوفاژ را تبدیل به نیمکتی مناسب کنید و میز ناهارخوری را روبروی شوفاژ قرار دهید تا فضای ناهارخوری صمیمی ایجاد شود. همچنین برای راحتی بیشتر می‌توانید تشک و کوسن‌هایی نرم را روی سطح نیمکت قرار دهید.

کاور کاربردی شوفاژ

  • اگر شوفاژ منزل بزرگ است می‌توانید قفسه‌ای بزرگ را روی آن قرار دهید، سپس روی قفسه اشیا تزیینی و چشم‌نوازی را قرار دهید.

پوشاندن شوفاژ با کاور

  • در صورت تمایل می‌توانید برای کاور شوفاژ به کمک الوارها قاب بسازید سپس الوارها را رنگ کنید و طاقچه‌ای برای پنجره‌ها بسازید.
  • اگر شوفاژ یا رادیاتور در زیر پنجره قرار ندارد می‌توانید با تبدیل آن به عنوان میز ، فضایی بی‌نظیر را در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کنید.

کاور رادیاتور

  • اگر شوفاژ در فرورفتگی دیوار قرار دارد می‌توانید به سادگی آن را بپوشانید و از شر قناسی و چهره زشت شوفاژ خلاص شوید. توجه داشته باشید که قناسی شوفاژ را می‌توانید به کمک شلف و یک درب بپوشانید.

قاب شوفاژ

  • می‌توانید برای شوفاژ یک قاب بسازید و یک دست آینه و شمعدان روی سطح آن قرار دهید و شوفاژ را به همین سادگی تبدیل به کنسول کنید.

پوشاندن شوفاژ

  • یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پوشاندن هر چیز برجسته‌سازی آن است. می‌توانید شوفاژ یا رادیاتور را یک رنگ جذاب بزنید و بدین ترتیب دکوراسیون بی‌نظیری را در فضای منزل ایجاد کنید و علاوه بر این شوفاژ را تبدیل به نقطه کانونی کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات و ترفندهای دکوراسیون مطلب “از دیوارها ساده نگذرید!” را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…