سفر به هنگام با میزبانی دلفین‌ها!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگام، جزیره‌ای با مساحت بسیار کوچک در شهر قشم است و برای رفتن به این جزیره باید از قشم عبور کنید و سپس به جزیره‌ای بسیار زیبا وارد شوید.
جاذبه های گردشگری جزیره هنگام

هنگام، از نظر موقعیت جغرافیایی در میانه خلیج فارس و نزدیکی تنگه هرمز و قشم قرار گرفته است و از نظر نظامی اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل در صدسال گذشته مورد توجه کشورهای اروپایی قرار گرفته شد. جذابیت این جزیره‌ها زمانی چندین برابر می‌شود که سرسبز و دارای درختان بسیاری است. اگر علاقمند به سفر به این جزیره هستید، مجله دلتا اطلاعات زیادی در مورد جاذبه های گردشگری جزیره هنگام در اختیار شما قرار می‌دهد.

جاذبه های گردشگری جزیره هنگام بهترین فصول برای سفر به جنوب

زمستان، بهترین زمان برای سفر به هنگام

اگر علاقمند هستید که در یک هوای بسیار عالی به جنوب کشور و مخصوصا جزیره هنگام سفر کنید بهتر است سفرتان را در فصل زمستان با ۱۵ درجه سانتی گراد در یک هوای دلچسب و خنک تجربه کنید. همچنین پاییز و زمستان فصل‌هایی است است که می‌توانید از دیدن دلفین‌ها در این جزیره لذت ببرید.

دیدنی جذاب جزیره هنگام دربهترین فصل سال

ساحل درخشان هنگام

ساحل زیبا یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره هنگام است. این جزیره ساحلی شگفت انگیز دارد که می‌توانید ساعت‌ها آنجا بنشینید و از هوا و منظره عالی لذت ببرید. ماسه‌های ساحل جزیره هنگام در شب نورهای بسیاری از خودشان ساطع می‌کنند و فضایی رویایی را ایجاد می‌کنند. البته به دلیل مشکلات زیست محیطی محدودیت‌هایی برای دسترسی به این سواحل اعمال شده است.

ماهی‌های آکواریومی جزیره هنگام

اگر به جزایر کیش یا قشم سفر کرده باشید‌، برای دیدن اعماق دریا باید از غواصی استفاده کنید تا بتوانید زیبایی انتهای دریا را ببینید اما در جزیره هنگام سوار قایق می‌شوید و با دور زدن در دریا تمام موجودات دریای این جزیره خواهید دید و شگفت‌های جدیدی از دنیای زیر آب را  مشاهده می‌کنید.

جاذبه های گردشگری جزیره هنگام ماهی های آکواریومی جزیره هنگام

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بیشتر، دریاچه‌ای با درختان برعکس! را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

    فوق العادس

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…