کفش های مردانه ترند ۲۰۲۰

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیتم‌هایی از پوشش مردانه در آغاز هر سال جدید ترند شده و افراد زیادی به فکر خرید می‌افتند. ما کفش‌ های مردانه ترند ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم.
کفش مردانه ترند 2020

سال‌هاست که دیگر طراحان مد، تنها به آیتم‌های استایل زنانه توجه نمی‌کنند و استایل و آیتم‌های پوشش مردانه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه از تنوع زیادی برخوردار شده‌اند؛ بنابراین آیتم‌هایی از پوشش مردانه هم در آغاز هر سال جدید ترند شده و افراد زیادی به فکر خرید آن می‌افتند. ما در این مطلب مجله دلتا، کفش های مردانه ترند ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم.

کفش های مردانه ترند ۲۰۲۰

بوت چرمی: کفش چرم هیچگاه کاملا از مد نمی‌افتد؛ به‌خصوص بوت چرم. بوت چرم، کفشی استایلیش بوده و پاها را نیز در فصل زمستان، بسیار گرم نگاه می‌دارد. چرم، نه‌تنها دوام کفش را افزایش می‌دهد، بلکه براق، درخشان و جذاب نیز هست و برای هر استایلی مناسب است.

بوت چرم

اسنیکرزهای مینیمال: اسنیکرزهای زیادی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد؛ اما با آغاز دهه جدید، استایل اسنیکرز یک قدم به عقب رفته و حالت مینیمال پیدا کرده است و بیشتر در رنگ‌های خنثی مثل سیاه و سفید تولید می‌شوند. این نوع کفش‌ها تمیز به‌نظر می‌رسند، متنوع هستند و بخاطر رنگشان تقریبا با هر لباسی ست می‌شوند؛ بنابراین طرفدارهای زیادی دارند.

اسنیکرزهای مینیمال

بوت چلسی: بوت چلسی علاوه بر شیک بودن، به‌راحتی از پا درآورده و پوشیده می‌شوند، چون نه زیپ دارند و نه بند و در عوض، پا بسیار روان و راحت داخل آن‌ها می‌شود؛ بدین صورت که موقع پا کردن، کمی جا باز کرده و پس از پوشیدن، دوباره کیپ پا می‌شوند. بوت چلسی برای پوشش کژوآل و حتی برای پوشیدن در اداره و محل کار مناسب است.

بوت چلسی

اسنیکرز کلاسیک: اسنیکرزهای کلاسیک هیچگاه از مد نمی‌افتند؛ مثل کانورس‌های دهه ۸۰میلادی که احتمالا همه شما یک نمونه از آن را در جاکفشیتان دارید؛ پس وقت آن رسیده که کفشتان را دوباره از جاکفشی دربیاورید. این نوع اسنیکرزها به شما استایلی کلاسیک و درعین حال کژوآل و اسپرت می‌دهند. اگر سنتان پایین است، می‌توانید نمونه‌های کلاسیک برندهایی مثل نایکی و پوما نیز بپوشید. این نوع کفش‌ها برای مواقع ورزش، رفتن به باشگاه و… بسیار مناسب است؛ البته پوشیدن اسنیکرز کلاسیک و شلوار جین نیز بسیار برای قدم زدن و گشت‌وگذار مناسب است؛ به‌خصوص اگر با تیشرت پوشیده شود.

کفش کلاسیک

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انتخاب شال گردن مردانه” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. عرفان محبان

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۱۰ ب٫ظ

    خوشگل

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…