راهنمای انتخاب کمربند مردانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب کمربند مردانه و هماهنگ کردن با سایر لباس‌ها مثل سنگ محک است. انتخاب کمربند صحیح یعنی شما، شیوه‌ درست پوشش خود را می‌دانید.
کمربند مردانه

کمربند یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های مردانه به‌شمار می‌آید و به استایل آقایان جذابیت می‌بخشد. اگر استایل رسمی یا نیمه‌رسمی باشد، کمربند مردانه عضو جدایی‌ناپذیر این استایل به‌شمار می‌آید. مهم‌ترین و اولین نکته‌ای که باید هنگام بستن کمربند دقت کنید، این است که رنگ آن با رنگ کفش ست باشد. در این مطلب مجله دلتا، درباره انتخاب رنگ کمربند مناسب با استایل و لباس توضیح خواهیم داد.

انتخاب کمربند مردانه مناسب با استایل

قهوه‌ای تیره

بهترین انتخاب برای کمربند مردانه قهوه‌ای تیره، کفشی به‌رنگ قهوه‌ای تیره، قرمز-قهوه‌ای یا قرمز شرابی تیره است. برای کت‌وشلوار نیز انتخاب‌های زیادی دارید، اما بهترین آن شلوارهایی با رنگ‌های تیره است؛ مثل آبی ملوانی تیره یا خاکستری تیره.

کمربند مردانه قهواه ای تیره

مشکی

اگر کمربند مردانه مشکی را با کفش مشکی ست کنید، برای رنگ باقی استایل انتخاب‌های زیادی دارید؛ از خاکستری روشن گرفته تا زغالی و مشکی، اما پیشنهاد ما برای شما استایلی مونوکروم است؛ یعنی یا یک‌دست مشکی یا نهایتا یک انتخاب سفید؛ مثلا پیراهن سفید.

کمربند مردانه مشکی

آبی

شاید کمربند مردانه آبی کمتر در میان استایل آقایان رایج باشد، اما با چند انتخاب درست، می‌توان استایلی بانشاط و جذاب و درعین‌حال سنگین و مردانه ساخت. لباس‌ها بهتر است از بین توناژهای مختلف رنگ آبی یا خاکی یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. کفش هم می‎‌تواند همرنگ کمربند باشد، اما اگر رگه‌هایی از رنگ‌های لباس‌ را داشته باشد، عالی می‌شود.

کمربند مردانه آبی

برنزی

کمربند برنزی و کفش برنزی، با همدیگر استایلی مردانه و درعین‌حال شیک و مجلسی می‌سازند. بهترین انتخاب برای این ست کمربند و کفش، کت‌‌وشلواری به‌رنگ آبی ملوانی است، اما رنگ‌های خاکی، بژ و قهوه‌ای ملایم نیز انتخاب‌های درستی است. در این صورت می‌توانید پیراهن را به رنگ قرمز تیره یا قرمز-قهوه‌ای انتخاب کنید و حتی در زمستان، پیراهنی از جنس کشمیر یا بافت زیر کت بپوشید.

بایدها و نبایدهای استفاده از کمربند

قبل از خرید کمربند، حتما مطمئن شوید که کمربند کاملا اندازه کمرتان است. کمربند بزرگتر یا کوچکتر از دور کمر، اصلا جلوه زیبایی به استایل نمی‌دهد.

اگر کمربند حصیری و احتمالا رنگارنگ است، حتما مطمئن شوید که رنگ‌هایش با سایر رنگ‌های استایل یا اکسسوری‌هایتان ست باشد.

اگر دکمه سردست یا ساعت دارید، ست کردن این آیتم‌ها با سگک کمربند، استایل را شیک‌تر می‌کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی  بیشتر با مد و زیبایی مطلب “انتخاب شال گردن مردانه” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۶ ب٫ظ

  3. بهروز

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…