استایل سرهمی جین در روزهای پاییزی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرهمی‌ اجزای جدا نشدنی لباس بچه‌ها که به دنیای مد راه پیدا کرده است. برای استایل سرهمی جین باید بدونید که همراه با چه لباس و کفشی بپوشید.
استایل سرهمی جین

خیلی از ما با شنیدن کلمه‌ی سرهمی یاد روزهای کودکیمان می‌افتیم. سرهمی‌ها از اجزای جدا نشدنی لباس بچه‌هاست که به دنیای مد و فشن راه پیدا کرده. استایل با سرهمی جین به صورت چند لایه هر بار ظاهر متفاوتی را خلق می‌کند. مجله دلتا چند روش برای ست کردن سرهمی جین پیشنهاد می‌کند، پس با ما همراه باشید.

پایین شلوارتان را تا بزنید

برای قشنگ‌تر شدن استایل، پایین شلوار رو تا بالای قوزک پا، تا بزنید. کامل کننده‌ی این استایل می‌تواند بوت، کفش پاشنه بلند و یا حتی یه کتونی باشد.

از اکسسوری‌ها در استایل سرهمی جین غافل نشوید

اکسسوری‌ها می‌تواند شامل کیف کوله، کلاه و… باشند. کلاه بیسبال و کلاه‌های بافت با اورال عالی می‌شود. به علاوه به استایل ظاهر راحت و اسپورت می‌دهد. برای کیف می‌توانید از کوله کوچیکی از جنس چرم استفاده کنید.

نکته ای هم وجود دارد اینکه: از اکسسوری‌های بزرگ که تمرکز و توجه رو از سرهمی جین شما کم می‌کنند، دوری کنید.

فقط یکی از بندها را ببندید

استایل سرهمی جین با یک بند خیلی غیر رسمی به نظر می‌آید، حتما این مورد را در استایل روزمره امتحان کنید. با این سبک ظاهری شبیه به دهه ۹۰ پیدا می‌کنید. می‌توانید زیر سرهمی از یک هودی استفاده کنید.

سرهمی با تک بند

استایل سرهمی جین با کت

استایل سرهمی جین با یک کت، بارانی و… بسیار خاص و متفاوت است. این استایل چشم‌ها را به خود جذب می‌کند. می‌توانید سرهمی  را با پالتوهایی از جنس و مدل مختلف ست کنید.

سرهمی با کت

از رنگ های خنثی استفاده کنید

از یک پیراهن ساده با رنگ خنثی مثل سفید استفاده کنید. برای تکمیل استایل می‌توانید از بوت‌های نوک تیز کمک بگیرید. بوت و سرهمی مشکی در کنار هم ظاهر کلاسیکی به وجود می‌آورند. به علاوه شما رو لاغرتر و قدبلند‌تر نشان می‌دهند.

سرهمی با سوییشرت

استایل‌ سرهمی جین همراه با سویشرت، که می‌توانید هم در زیر سرهمی هم روی آن همراه با بارانی و پالتو بپوشید.

سرهمی با پالتو

سرهمی جین سفید

رنگ سفید لباس به استایل حس تازگی می‌دهد. می‌توانید این سرهمی را با تکه‌های طرح دار تکمیل کنید. برای روی سرهمی سفید، کت چرم مشکی انتخاب خوبی است. اگر می‎خواید ساده به نظر بیاید، زیر سرهمی تیشرت با رنگ خنثی بپوشید. برای کفش انتخاب‌های زیادی دارید، از کانورس ساق دار گرفته تا نیم بوت. راستی هودی هم فکر بدی نیست.

پیشنهاد مطالعه: حتماً مطلب عطر خنک فقط برای تابستان نیست ، شما را برای انتخاب عطر پاییزه راهنمایی خواهد کرد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…