امسال چه بارانی بپوشیم؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در فصل‌هایی مثل پاییز یه بارانی زنانه خوش رنگ، جلوه‌ دیگری به استایل شما میدهد. برای مثال، رنگ قرمز درهوای مه آلود هیجان انگیزه است.
بارانی زنانه

غنیمت روزهای سرد و بارانی، داشتن مدل جدید بارانی زنانه است به خصوص اگر شاغل باشید، هیچ چیز به اندازه خوش‌استایل بودن سر‌صبح برای شما انگیزه نمی‌آورد. اگر با این حرف موافق باشید و در فکر خرید مدل جدید بارانی زنانه هستید، با این مطلب مجله دلتا ما را همراهی کنید تا با ترندهای سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

جنس پارچه مناسب یک بارانی چیست؟

یکی از معیارهای مهم انتخاب یک بارانی مناسب، جنس آن است. باید از متریال ضدآب یا مقاوم در برابر آب که قابل تنفس است، تولید شده باشد.

بارانی کوتاه ترانسپرنت

اگر تمایل به امتحان مدل جدید بارانی زنانه دارید که بر تن کمتر خانمی دیده‌اید، این آیتم جذاب از جنس پلی یورتان دقیقا چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این بارانی آستین‌های آزاد و رهایی دارد و شما می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را بر روی لباس‌های خود پوشیده تا خیس نشوید. یا این که مدل ساده آن که طرح بی‌رنگ است و زیر آن مشخص است را بپوشید.

بارانی شفاف

بارانی زنانه کلاه‌دار

آیتم بعدی، بارانی جدید از برند Parlor است. این مدل کلاه‌دار برای ساختن یک استایل زنانه، گزینه عالی و شیکی محسوب می‌شود. این بارانی دارای بندهای سگکی دور کلاه و کمر است.

بارانی کلاه دار

بارانی چهار جیب

اگر یک مدل جدید بارانی زنانه می‌خواهید که قابل ست شدن با اکثر لباس‌های شما باشد، رنگ‌های خنثی بهترین گزینه است. رنگ‌هایی مانند خاکی، بژ، سیاه و… همیشه ماندگار هستند و به سادگی با سایر آیتم‌های استایل ترکیب می‌شوند.

بارانی بلند ترنچ 

با پوشیدن این مدل بارانی چه روز باشد، چه عصر، در سطح شهر قدم بزنید. به جز این، بارانی‌های بلند معمولا با بیشتر آیتم‌ها از جمله پیراهن، دامن و شلوار جین به خوبی ست می‌شوند و هیچ محدودیتی از این لحاظ برای استایل‌سازی شما ایجاد نمی‌کنند.

بارانی بلند

پیشنهاد مطالعه: طرز تهیه “طرز تهیه همبرگر گیاهی لوبیا سفید” را در بخش آشپزی مجله دلتا بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۰:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۷:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…