تزیینی برای میز تلویزیون

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون و تزیین میز تلویزیون و اطراف آن می‌تواند نقش زیادی در چیدمان منزل ایفا نماید.
تزیین میز تلویزیون

وسایل تزیینی کنار تلویزیون

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون نشیمن، تلویزیون و میز تلویزیون است. برای قرارگیری تلویزیون در دکوراسیون نشیمن معمولا از میز تلویزیون استفاده می‌شود، با این حال تلویزیون‌هایی که روی دیوار نصب می‌شوند یا روی زمین قرار می‌گیرند نیز از انواع رایج چیدمان تلویزیون در دکوراسیون منزل است. در این نوشتار از مجله دلتا تصمیم داریم  وسایلی برای تزیین میز تلویزیون را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گیاهان

یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری گل و گیاه آپارتمانی، کنار تلویزیون است. البته باید یادآوری کرد که انتخاب گل و گیاه آپارتمانی مناسب برای این فضا به میزان تابش نور خورشید بستگی دارد. برای اینکه بتوانید از گیاهان آپارتمانی به عنوان وسایل تزیینی کنار تلویزیون استفاده کنید می‌توانید از گلدان‌های بزرگی استفاده کنید که روی زمین قرار می‌گیرند و ارتفاع نسبتا بلندی دارند یا حتی می‌توانید از گلدان‌های کوچک نیز روی میز تلویزیون استفاده کنید.

گیاه در دکوراسیون

کتاب

به طور کلی وجود کتاب در دکوراسیون منزل می‌تواند موج مثبت و آرامش بسیاری را در محیط پراکنده کند. یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری کتاب، کنار تلویزیون است. کتاب‌ها می‌توانند به خوبی نقش وسایل تزیینی کنار تلویزیون را ایفا کنند. برای این کار بهتر است که از تعداد بسیار زیادی کتاب استفاده نکنید، چرا که فضا را شلوغ می‌کند.

کتاب در دکور

مجسمه

یکی از بهترین قسمت‌ها برای استفاده از مجسمه، کنار تلویزیون است. برای آنکه از مجسمه به عنوان وسایل تزیینی کنار تلویزیون استفاده کنید راه‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید مجسمه‌های نسبتا کوچک را روی میز تلویزیون یا درون قفسه‌های آن قرار دهید.

وسایل آنتیک

اگر در خانه خود وسیله‌های آنیتک جذاب و زیبایی دارید بهتر است آنها را از گنجه درآورده و در کنار تلویزیون خود قرار دهید. قطعا حواس مهمان‌ها در زمان تماشای تلویزیون به آنها جلب خواهد شد.

وسایل آنتیک

تابلوهای دیواری

یکی از رایج ترین راه‌ها برای تزیین میز تلویزیون استفاده از قاب عکس یا تابلوهای هنری است. می‌توانید قاب عکس یا تابلوهای مورد علاقه خود را با هر مضمونی که دوست دارید روی دیوار کنار یا بالای تلویزیون نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “جای مناسب تلویزیون در دکوراسیون” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…