چگونه شلوار جین سفید بپوشیم؟

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین مدل متناسب با استایل‌مان چیست؟ شلوار جین سفید از جمله اقلامی است که ما گاهی فراموش می‌کنیم چه قدر می‌تواند شیک باشد.
شلوار جین سفید

شلوار جین سفید زنانه و رابطه آن با سایر لباس‌ها کمی پیچیده به نظر می‌آید. چگونه بهترین مدل را متناسب با استایل‌مان انتخاب کنیم؟ در این مقاله مجله دلتا قصد داریم با ارایه راهکارهایی بهترین ست شلوار لی زنانه سفید را به شما نشان دهیم.

چرا شلوار جین سفید زنانه انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در انتخاب این مدل شلوار جین رعایت کنید، وزن پارچه آن است. هرچه شلوار جین سبک‌تر باشد، تحمل آن در روزهای گرم تابستان آسان‌تر می‌شود و بالعکس در روزهای سرد از پارچه زخیم‌تر باید استفاده کرد.

شلوار سفید

شلوار جین سفید فاق بلند

از مزایای شلوار جین سفید این است که حتما لازم نیست خیلی تنگ باشد. اگر مدلی که انتخاب می‌کنید زیبا و بی‌نقص باشد، به راحتی می‌توانید از طریق آن زیبایی و سلیقه خود را نشان دهید.

جین سفید مام استایل

شلوار جین مام استایل، یکی از مدل‌های محبوب و بسیار کاربردی شلوار لی است. این مدل جین بسیار راحت است؛ چون نه خیلی تنگ است نه خیلی گشاد. شلوار لی سفید مام استایل بسیار مد است!

شلوار لی سفید اسکینی

شلوار جین اسکینی از آن مدل‌هایی است که به راحتی فرم بدن را به خود می‌گیرد. این مسئله به خصوص درمورد جین سفید خیلی مهم است. این مدل شلوار لی به دلیل رنگی که دارد، ممکن است به راحتی در بدن زیبا دیده نشود. پس در انتخاب آن حسابی دقت و وسواس به خرج دهید.

شلوار جین سفید زنانه راسته

یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، مدل فاق بلند و راسته است. اگر دوست ندارید شلوارتان بیش از حد صاف و راسته باشد می‌توانید مدلی که از زانو گشاد می‌شود را انتخاب کنید.

جین راسته

چگونه شلوار لی سفید زنانه بپوشیم؟

 رنگ سفید دقیقا مثل یک بوم نقاشی است که از قرار گرفتن هر رنگی در کنار خود استقبال می‌کند. بنابراین بدون نیاز به فکر و داشتن استرس در ست کردن لباس کافیست کمی شجاعت به خرج دهید و ست مشکی و سفید، سفید و زرد و … را امتحان کنید. همچنین در کنار رنگ‌‎های مختلف امکان ست کردن طرح‌های مختلف نیز وجود دارد.

شلوار لی

انتخاب کفش

کفش مشکی: تضاد بین رنگ مشکی و سفید (White) یک ست لباس مناسب می‌سازد. اما برای اینکه تعادل را در تیپ خود به وجود بیاورید، کافیست کیف دستی زنانه یا شال و روسری خود را نیز مشکی انتخاب کنید.

کفش‌های رنگ خنثی: رنگ‌های قهوه‌ای، طوسی از انواع رنگ‌‎های خنثی هستند که با شلوار سفید به خوبی ست می‌شوند. همچنین می‌توانید از کفش رنگ پا نیز استفاده کنید تا قد بلندتر نیز دیده شوید.

کتانی و نیم بوت: ست لباس زنانه کژوال را می‌توانید در روزهای تابستانی و زمستانی امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “پاییز امسال چه شلواری بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…