ترکیب رنگ در لباس آقایان!

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما به عنوان یک آقا، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ترکیب رنگ لباس آقایان چقدر در استایل و خوشتیپ بودن تاثیرگذار است؟
ترکیب رنگ لباس آقایان

برخی از آقایان هنگام انتخاب لباس، در ترکیب رنگ‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. شاید در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسد اما بسیار ساده است. در این مورد تا کنون چه مطالبی خوانده‌اید؟ آیا آبی و سبز نباید با هم ست شود؟ آیا دوست دارید بر خلاف قوانین مد عمل کنید؟ در این مقاله مجله دلتا شما با چگونگی ترکیب رنگ لباس آقایان به شیک‌ترین حالت ممکن آشنا می‌شوید.

استایل کلاسیک

وقتی استایل را کلاسیک نگه دارید در واقع ریسک نکرده‌اید و هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید.

ترکیب رنگ‌های کلاسیک اغلب بهترین انتخاب است. بطور کلی وقتی رنگی را با رنگ‌های کلاسیک ترکیب می‌کنید امکان اشتباه کمتری وجود دارد.

ترکیب رنگ سرمه ای و خاکستری: ترکیب این دو رنگ در عین سادگی بسیار شیک و زیباست. در اعصار مختلف از این دو رنگ در کنار هم استفاده شده است و هنوز هم زیبایی و وقار خود را از دست نداده است.

رنگ کلاسیک

خاکستری، مشکی، سفید، قهوه‌ای و سرمه‌ای رنگ های کلاسیک محسوب می‌شوند که معمولا باید ۸۰% کمد مردان را در بر بگیرند.

 ترکیب رنگ تیره‌تر

به طور مثال اگر جرات استفاده از رنگ قرمز را ندارید، زرشکی را جایگزین کنید یا اگر در استفاده از رنگ آبی دو دل هستید از رنگ سرمه‌ای استفاده کنید. این کار را همچنین برای رنگ‌های سبز، زرد نیز می‌توانید بکار ببرید.

ترکیب رنگ زرشکی

ترکیب رنگ در لباس آقایان

برای استفاده از رنگ‌های روشن شما دو راه پیش رو دارید و اینکه کدامیک را به دیگری ترجیح می‌دهید به سلیقه شخصی شما باز می‌گردد.

از پوشیدن لباس های رنگی نترسید: اگر عاشق یک نیم بوت قرمز رنگ هستید اما در استفاده از آن مطمئن نیستید، حتما آن نیم بوت قرمز رنگ را به پا کنید.

استفاده از رنگ شاید کمی ریسکی باشد اما این اجازه را می‌دهد تا شما شخصیت خود را راحت‌تر به دیگران معرفی کنید. شلوار زرد؟ پیراهن قرمز؟ چه ایرادی دارد؟ فقط کافیست با رنگ پوست شما هماهنگ باشد.

رنگ کفش در لباس آقایان

از رنگ ها به طور نامحسوس استفاده کنید: اگر رنگ غالب خاکستری باشد تنها از یک پیراهن قرمز زیر لباس استفاده کنید. غیر از این، رنگ‌ها را نیز در اکسسوری‌های خود بیاورید. کراوات، کلاه، ساعت و… می‌تواند رنگی باشند. امضای خود را در استایل با تزریق کمی رنگ به دیگران نشان دهید.

از ۲،۳ رنگ استفاده کنید: اصلا پیچیده نیست. سعی کنید هیچ‌وقت بیشتر از دو تا سه رنگ در لباس‌تان دیده نشود. استفاده بیشتر از دو، سه رنگ می‌تواند ست کردن سخت‌تری به دنبال داشته باشد.

نکته دیگر این است که همیشه یک رنگ را به عنوان پایه انتخاب کنید و سپس به دنبال رنگ های هماهنگ با آن بگردید. به طور معمول این رنگ پایه، رنگ تیره‌تر یا رنگ کلاسیک است. این روش راحت تری است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ” نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۳۹۹ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  2. عرفان محبان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۰۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • پریسا غفوریان

      ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۰۱ ب٫ظ

      خیلی ممنون

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…