لباس ورزشی با حجاب

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فکر می‌کنید که نایکی اولین برند ورزشی بود که برای لباس زنان ورزشکار وارد عرصه شد و حجاب ورزشی طراحی کرد؟ خیر
برند های وزشی حجاب

شاید بتوانیم نام آن را حجاب ورزشی بگذاریم. از اخباری که در فضای مجازی و تلویزیون منتشر شده، مهم ترین برند های ورزشی که برای زنان مسلمان لباس مناسب طراحی کرده‌اند برند نایکی nike است. با مجله دلتا همراه باشید تا لاین های دیگر برند های ورزشی را به شما نشان دهیم.

لباس ورزشی

برند Ahiida

اولین کسی که برای زنان مسلمان ورزشکار لباس طراحی کرد خانمی به نام احدا زانتی بود. او اصلیتی لبنانی دارد و متولد استرالیاست. او بیشتر شهرتش را از طراحی لباس شنا برای زنان محجبه به دست آورد. بله، لباس شنایی که در دنیا بسیار مورد بحث قرار گرفت بورقینی یا به زبان ساده تر بورکینی  burqiniیا burkini بود.

بورکینی هم از ادغام دو کلمه برقع burqa و بیکینی bikini درست شده است. احدا معتقد است زنان مسلمان هم مانند دیگر زنان حق استفاده از دریا، آفتاب و زیبایی های ساحل را دارند و با حجاب ورزشی می‌توانند به راحتی و آزادانه در ساحل گردش کنند.

برند ورزشی Raqtive

دومین برند ورزشی که برای زنان مسلمان شروع به طراحی کرد رقتیو raqtive به معنی خردمند بود. این برند مالزیایی از سال ۲۰۱۰ با شعار “ورزش طرفدار حجاب” کار خود را آغاز کرد. از خصوصیت های مهم این برند مالزیایی استفاده از پارچه اسپرت با کیفیت بالا و میکروفیبر ، که امکان تعریق بهتر، جذب، قابلیت تنفس بالا و بدون ایجاد ناراحتی را فراهم می آورده است.

آن‌ها می‌گویند سبک زندگی سالم اسلامی را هرگز نباید دست کم گرفت. شما هم می‌توانید مایل‌ها بدوید، ورزش کنید و از زندگی لذت ببرید.

برند LiaWear Action

در سال ۲۰۰۹ برند ورزشی به نام LiaWear Action در آمریکا طراحی برای استایل زنانه مسلمان را شروع کرد. بنیان‌گذار این برند لطیفه احسان علی بود. آن‌ها لباس شنا، لباس ورزشی و سرپوش تولید می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانید هم فعال باشید هم سالم و هم سبک زندگی خودتان را حفظ کنید.

برند ورزشی Asiya Sport

این نام از نام آسیه همسر فرعون گرفته شده است. مؤسس برند آسیه، فاطمه حسین Fatimah Hussein نام دارد. فاطمه حسین تا به حال چندین بار موقعیت‌هایی را برای دختران محجبه در سالن‌های ورزشی برای مسابقات ایجاد کرده است.

برند Sukoon

برند ورزشی جدیدی از نیویورک در سال ۲۰۱۵ شروع به کار برای حجاب ورزشی کرد. ارشیا کرانی Arshiya Kherani دختری بود که این برند را راه اندازی کرد. او می‌گوید: “من حجاب دارم و عاشق دویدن هستم. برای همین تصمیم گرفتم در این راه سخت برند Sukoon Active را درست کنم. ما یک برند فعال زنانه هستیم که به منظور توانمندسازی زنان در زمینه فرهنگ و ایمان آنها طراحی شده است. من سعی کردم همه‌ی زوایای مختلف شخصیتم در این برند نمایان باشد: مسلمان بودن، زن بودن، نسل اول برند حجاب ورزشی و ملیتم.”

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «سر خودتان کلاه بگذارید و خوشتیپ شوید» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…