محمد تقوی: موفقیت، حاصل عشق، تلاش و برنامه‌ریزی است

۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مراسم معرفی برترین آژانس وب سایت دلتا در مردادماه امسال، یکشنبه چهارم شهریور برگزارشد.

به گزارش مجله دلتا، در این مراسم که محمد تقوی مدیرعامل هلدینگ دلتا و جمع زیادی از مدیران،مسئولان و کارکنان گروه دلتا حضور داشتند آژانس ۵ وب سایت دلتا برای پنجمین بار متوالی در سال ۹۷ به عنوان مقام اول انتخاب شد و آژانسهای ۲×۲ و ۸۵۰ به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

محمد تقوی، موفقیت حاصل عشق

محمد تقوی: موفقیتهای پیدرپی آژانس ۵ در تاریخ «دلتا» بی‌سابقه است

مدیرعامل هلدینگ دلتا در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان  گروه  «دلتا»، گفت : من به دنبال کلماتی هستم که بتوانم در مورد آژانسی که به طور متوالی هر ماه مقام برتر را به خود اختصاص می‌دهد صحبت کنم. در واقع در تاریخ «دلتا» این یک رویداد بی‌سابقه بوده که آژانسی حدود ۱۰ ماه یا بیشتر پی‌درپی اول شود.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت جدید آقای «کهنسال» مسکن ۵ دلتا امروز به یکی از قدرتمندترین‌ آژانس های وب سایت دلتا تبدیل شده است.

«محمدتقوی» با ابراز خرسندی از عملکرد خوب آژانس ۵، موفقیت را نتیجه‌ی کوشش پی‌گیر دانست و گفت: هیچ موفقیتی آسان به‌دست نمی‌آید. برای رسیدن به پیروزی باید بی‌وقفه تلاش کرد و برنامه‌ریزی دقیقی داشت. اما این دو عامل بدون داشتن عشق به کار، راه به جایی نمی‌برد. موفقیت بزرگ امروز آژانس «مسکن ۵» دلتا، حاصل عشق، تلاش و برنامه‌ریزی است و البته در ادامه‌ی مسیر مسئولیت شما را سنگین‌تر می‌کند.

موفقیت‎های پی‎در‎پی آژانس 5

مدیر عامل هلدینگ دلتا ،ضمن قدردانی از همکاری «علی سیار» به عنوان مدیر معاملات دوم آژانس «مسکن ۵» اظهار داشت: همکاری «سیار» و «کهنسال» با یکدیگر، در موفقیت این آژانس بسیار موثر بوده است و به صراحت می‌توانم بگویم این دو واقعا شاهکار آفریدند.

رقابت بی‎نظیر آژانسهای دلتا ستودنی است

«محمد تقوی» در بخش دیگر از سخنانش افزود : افتخار می‌کنم سکان مدیریت مجموعه‌ای را به دست دارم که رقابت بی‎نظیر بین آژانسهای آن، موفقیت بزرگ و چشمگیر مجموعه«دلتا» را به همراه داشته است و به نظر من، رقابت سازنده، می‌تواند برای مجموعه آژانس‌های «دلتا» رشد بیشتر را به ارمغان آورد.

وی همچنین با قدردانی از مدیران، مسئولان و کارکنان آژانس های «دلتا» با اهدا جوائز نقدی و تقدیر نامه به مدیران آژانس«مسکن۵»، از زحمات کارکنان این مجموعه به ویژه آقایان کهنسال، سیار و نجفی قدردانی کرد.

کهنسال: از نفرات برتر الگوبرداری کنید

در این مراسم همچنین پوریا کهنسال مدیرمعاملات برتر آژانس «مسکن ۵» دلتا در سخنانی، موفقیت این آژانس را مرهون تلاش بی‎وقفه همکارانش در «مسکن ۵» دلتا دانست و گفت: انتخاب شغل، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که یک فرد در زندگی می‌گیرد؛ چراکه آینده‎اش را پی ریزی می‎کند.

وی تصریح کرد: کار در بزرگ‌ترین مجموعه املاک ایران و داشتن امنیت شغلی، بستر‎ی مناسب را برای پیشرفت فردی و جمعی کارکنان دلتا فراهم کرده است. در واقع موفقیت‌هایی که در این مجموعه کسب می‌شود، مرهون مدیریت آقای تقوی است.

مدیرمعاملات برتر آژانس 5

وی همچنین با اشاره به «وب‌سایت‌دلتا»، از آن به عنوان پایگاهی مطمئن که عامل موفقیت همکارانش در آژانسهای تابعه دلتا است یاد کرد و افزود: وب‌سایت دلتا، هم اکنون رایگان در اختیار شما قرار گرفته که باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

سیار: فرهنگ دلتایی، مختص دلتاست

در پایان این مراسم، علی سیار دیگر مدیر معاملات آژانس «مسکن ۵» دلتا هم که رتبه سوم مدیران معاملات را در مرداد ماه کسب کرده است در سخنانی گفت: وبسایت «دلتا» مختص این مجموعه است و بر خلاف بسیاری از وبسایت‌های ملکی، کپی برداری نیست و محتوای آن توسط کارکنان آن تولید می‌شود.

وی همچنین فرهنگ دلتایی را مختص دلتا دانست وافزود: در دلتا یاد گرفته‎ایم که همیشه حق  با مشتری است و پول خوب است اما نه اینکه به هر قیمتی بدست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…