شکوه برند‌های ایتالیایی ۲۰۲۱

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کالکشن‌های مختلف به صورت فشن شوهای زنده و دیجیتالی به نمایش درآمدند؛ تا تجمل و شکوه هفته مد میلان 2021 و برند ایتالیایی را دوباره تأیید کنند.
برند های ایتالیایی

در این هفته کالکشن‌های مختلفی به صورت فشن‎‌شوهای زنده و دیجیتالی به نمایش درآمدند؛ تا تجمل صحنه مد و شکوه برند‌های ایتالیایی را دوباره تأیید کنند. در این مطلب ابتدا با نگاه اجمالی به ۲ کالکشن برجسته‌ دیگر هفته‌ مد میلان ۲۰۲۱ می‌رسیم. با مجله دلتا همراه باشید.

 برند ایتالیایی: Dolce & Gabbana

شاید وقتی از سبک ماکسیمالیسم در فشن اسمی به میان بیاید در پس ذهن ما برند Dolce & Gabbana نقش ببندد. حتی با وجود اینکه در بهار سال آینده اکثر برندها به سمت و سوی سبک مینیمال می‌روند؛ اما این دو طراح ایتالیایی، قصد دارند خلاف این چرخه قدم بردارند.

Patchwork of Sicily

ماهیت تکه‌های یک اثر چهل‌تکه اغلب ماکسیمال است و در نهایت هم، یک پدیده ماکسیمال را به وجود می‌آورد؛ در این نمایش نیز، همه چیز بر اساس این قاعده پیش رفت. هرچند که در این نمایش شلوغ، ما شاهد لوک‌های مونوکروم و ساده نیز بودیم اما اغلب لوک‌ها، متشکل از قطعات به هم دوخته و تیکه‌دوزی‌های شلوغ بودند.

Dolce Gabbana شکوه برند‌های ایتالیایی 2021

نکته جالب این مجموعه این بود که اگر در بحر تیکه‌‌دوزی‌های لباس‌ها می‌رفتیم، پارچه‌های کالکشن‌های قبلی را می‌دیدیم. ساخت یک کمد لباس جدید، از آرشیو لباس‌های قدیمی خود. بنابراین این دو هنرمند با ایدئولوژی Upcycling در این مجموعه، دست به بازآفرینی زدند و شکوه برند ایتالیایی را به نمایش گذاشتند.

 برند ایتالیایی: Valentino

یکی از آموزه‌های سال ۲۰۲۰ این است که جهانی شدن (Globalization) ، فقط از لحاظ پیشرفت در فناوری و ارتباطات سازمانی نیست؛ بلکه اتحاد جمعی و ارتباط  پیوسته‌ بشر در سطح انسانی است که باعث قوی‌تر شدن ما می‌شود.

این پیامی بود که برخواسته از قلب  Pierpaolo Piccioli  بود. او مجموعه بهار ۲۰۲۱ Valentino را برای اولین بار در میلان به عنوان حمایت از کشور خود (ایتالیا)، که  در دوران پاندمیک بسیار آسیب دید، ارائه داد. Piccioli در دنیای مد معروف است به انتقال دهنده و وصل کننده‌ی مفاهیم مختلف فشن!

ولنتینیو

همکاری با Levi’s

 از این رو او با همکاری غافلگیرانه با Levi’s ، آیتم جدیدی را به تکنیک‌های ظریف گل‌دوزی، مکرومه و  قلاب‌بافی در این مجموعه اضافه کرد؛ که نتیجه‌ی آن، شلوارهای مردانه‌ بوت‌کات جین ۵۱۷ Levi’s بود با کمی تغییرات.
در کالکشن بهار ۲۰۲۱، این شلوارها بدون جنسیت (coed) و دارای لیبل اختصاصی ولنتینو بودند.

 این مجموعه ولنتینو به شکل coed برگزار شد و هردو لاین زنانه و مردانه، وجه اشتراکی در شکل، حجم و پارچه داشتند. پیچولی در مورد طراحی‌هایش بیان کرد: “من بیشتر روی هویت ولنتینو تمرکز کردم تا زیبایی شناسی آن.” او برای حفط این هویت، به سراغ پترن گل‌های کالکشن ۱۹۷۲ رفت و همان گل‌های غرق در رنگ را در این مجموعه به نمایش گذاشت.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “سبک لباس پوشیدن برای خانم‌های لاغر!” را مطالعه کنید.

 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…