دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

وضعیت قیمت مسکن در ۸ منطقه مهم تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وضعیت قیمتی در بازار مسکن مناطق یک تا هشت نشان می‌دهد که رشد قیمت مسکن در نیمه شمالی تهران در چند هفته گذشته ناچیز بوده است.
قیمت‌ فروش آپارتمان مسکونی وضعیت قیمت مسکن در 8 منطقه مهم تهران

تازه‌ترین قیمت‌ فروش آپارتمان مسکونی در مناطق نیمه شمالی پایتخت به ترتیبی اعلام شده که به نظر می‌رسد فاصله بازار مسکن با نقطه توقف رشد قیمت کوتاه‌تر شده است.

به گزارش مجله دلتا در تازه‌ترین آگهی‌های ملکی مربوط به املاک واقع در نیمه شمالی پایتخت، قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان نسبت به سطح قیمت آگهی‌های مشابه در ماه گذشته یا بدون تغییر بوده یا بعضا رشد بسیار ناچیزی داشته است. این روند بر خلاف روش اعلام قیمت پیشنهادی در ماه‌های تابستان است؛ چراکه در تابستان عموما میزان رشد قیمت اعلامی فروشنده‌ها محسوس‌تر بود و در نتیجه میانگین قیمت معاملات مسکن در تهران نیز ماه به ماه با رشد حداقل یکی دو میلیون تومانی روبه‌رو بود.

از طرفی این مدل اعلام قیمت پیشنهادی فروش در نیمه شمالی شهر و مشخصا مناطق یک تا هشت پایتخت بیشتر رواج داشت و فروشندگان ملک در مناطق ۹ به بعد که تقریبا در نیمه جنوبی شهر (با در نظر گرفتن محدوده محور خیابان انقلاب اسلامی) واقع می‌شود، کمتر دنباله‌روی شتاب در رشد قیمت‌های اعلامی خود بودند.

البته همچنان در برخی از محله‌ها به ویژه در منطقه پنج تهران قیمت‌های اعلامی دور از انتظار وجود دارد، اما فراگیری آن در عرضه جدید به مراتب کمتر شده است. واسطه‌های ملکی می‌گویند از نیمه دوم شهریور ترمز رشد قیمت پیشنهادی فروش مسکن به کار افتاده و محدوده قیمت‌های جدید فاصله چندانی با قیمت‌های اعلامی در نیمه اول شهریور ماه ندارد؛ ضمن اینکه این وضعیت در هفته‌های سپری شده از مهر ماه نیز ادامه پیدا کرده است.

در جدول زیر تازه‌ترین قیمت‌ فروش آپارتمان مسکونی در مناطق شمالی تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
قیمت-آپارتمان-در-شمال-تهران قیمت‌ فروش آپارتمان مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “چرا آپارتمان‌های نقلی فروش نمی‌روند؟” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۹ در ۸:۵۰ ق٫ظ

    مطلب خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds