کاغذ دیواری طراح دار، یک انتخاب امروزی و مدرن

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
الگوهای خاص و شکل های هندسی که به تازگی میزان تنوع زیادی پیدا کرده اند، به یکی از ترندهای جذاب و محبوب در طراحی دکوراسیون فضاهای گوناگون تبدیل شده اند، به طوری که بسیاری از افراد این مدل کاغذ دیواری را به انواع دیگر ترجیح می دهند.
کاغذ دیواری طرح دار در دکوراسیون

اگر شما هم از علاقه مندان کاغذ دیواری طرح دار مدرن در دکوراسیون هستید، این مطلب از مجله دلتا را از دست ندهید، کاغذ دیواری طرح دار می‌تواند با توجه به نوع دکوراسیون شما و سلیقه‌ای که در طراحی فضای مورد نظرتان دارید، لوکس و بسیار منحصر به فرد به نظر برسد. با انتخاب این کاغذ دیواری دیگر نگران همخوانی مبلمان و دکور فضا با نوع انتخاب شده نخواهید بود، چرا که طرح‌های هندسی می توانند با انواع الگوها و سبک‌ها همخوانی داشته باشند.

 

کاغذ دیواری طرح کلاسیک

کاغذ دیواری هندسی

بسیاری از افراد زمانی که نام اشکال هندسی را می شوند، طرح‌هایی مانند مربع، دایره و به طور کلی اشکال هندسی شناخته شده برایشان تداعی می‌شود. اما واقعیت این است که این طرح‌ها فقط به اشکال هندسی محدود نشده و بسیاری از نقش‌های هنر کلاسیک را نیز شامل می شوند. واضح است که این طرح‌ها مانند سبک دکوراسیون کلاسیک، فرمی رسمی و تجملاتی به فضا می‌دهند. البته این به معنا نیست که نتوان در دکوراسیون امروزی از آن‌ها بهره گرفت، اما به کار بردنشان کمی دقت و سلیقه نیاز دارد.

کاغذ دیواری با طرح‌های پرانرژی

کاغذ دیواری

یکی از ویژگی‌های بارز کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی در این است که انرژی و جنب و جوش زیادی را وارد فضا می‌کنند. بنابراین می‌توانید از آن‌ها در فضاهایی که فکر می‌کنید به هیجان یا انرژی نیاز دارند استفاده نمایید. در حقیقت قانون خاصی برای فضای مورد استفاده این طرح‌ها وجود ندراد، برخی تمایل دارند یک نشیمن پر‌جنب و جوش داشته باشند و برخی دیگر آن‌ها را بر روی دیوار راهروها یا ورودی خانه شان نصب می‌کنند. نکته مهم در این است که باید میزان استفاده از آن‌ها را محدوده داده و برای مساحت‌های کوچک به طور مثال فقط یک دیوار استفاده نمایید.

ترکیب رنگ و الگو

کاغذ دیواری طرح دار در دکوراسیون

همیشه یکی از ویژگی‌های کاغذ دیواری ست شدن و هماهنگی آن با سایر مبلمان‌های دکوراسیون است. به این معنا که شما می توانید تنها با کاغذ دیواری یک دیوار، رنگ و بافت و الگو را در نهایت هماهنگی به فضایتان اضافه نمایید. کاغذ دیواری طرح دار مدرن تنها موردی است که می‌تواند به راحتی هر سه هدف را برای شما به ارمغان بیاورد. هر شکل هندسی به روش‌های گوناگونی می‌تواند با رنگ‌ها و نقش‌های اطرافش ست شده و با آن‌ها هماهنگی پیدا نماید. شما می‌توانید یک رنگ در کاغذ دیواری را با یکی از وسایل یا مبلمان موجود در آن فضا ست کنید. تفاوتی ندارد که آن مورد سرویس خواب یا یک صندلی باشد یا ظروف داخل سرویس بهداشتی است.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۳۹۹ در ۹:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…