آیتم‌های ضروری که باید در کمد همه خانم‌ها باشد!

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هرگاه کمد لباس‌ تمیز و مرتب باشد، لباس مورد نظر را به سرعت پیدا می‌کنید. در این صورت همیشه جای سویشرت، تیشرت، پیراهن اداری یا حتی جوراب‌تان را می‌دانید.
ست کردن لباس کمد خانم ها

آیا شما هم یک عالمه لباس در کمد دارید اما همیشه برای ست و مرتب کردن کمد لباس‌ها دچار مشکل می‌‎شوید؟ حتما پیش آمده که کمد را باز کنید و بگویید حالا چی بپوشم؟ رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در کمد پیدا می‌شود اما نمی‌دانید چگونه ترکیب جالبی به دست آورید.در این مقاله مجله دلتا اقدامات ست کردن لباس کمد خانم ها را به شما می‌گوید.

ست کردن لباس در کمد خانم ها

قدم اول: مهمترین نکته این است که چه رنگی دوست دارید. وقتی رنگی را می‌پسندید کافیست نگاهی به کمدتان بیندازید. می‌بینید بیشترین رنگی که در کمدتان مشاهده می‌کنید همان رنگ بخصوص است. رنگ محبوب می‎‌تواند پایه و اساس استایل شما باشد و بدین شکل وقتی به ست کردن لباس می‌پردازید از ایجاد آن لذت خواهید برد.

ست کردن لباس

قدم دوم: یک تنالیته‌ رنگی که هماهنگ با رنگ محبوب‌تان باشد اضافه کنید.

قدم سوم در ست کردن لباس کمد خانم ها: ۲-۳ رنگ خنثی را انتخاب کنید، رنگ‌هایی مثل مشکی و سفید. همچنین از رنگ‌هایی که در طبیعت یافت می‌شود انتخاب کنید. مثل رنگ قهوه‌ای، خاکی و خاکستری روشن (مانند رنگ سنگ‌ها و صخره‌ها).

قدم چهارم در مرتب کردن لباس: شلوارهایی انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد و تنها به چیزی که مد شده است توجه نکنید. چیزی که برازنده شماست همیشه ظاهری زیباتر به شما می‌بخشد.

مرتب کرد کمد

قدم پنجم در ست کردن لباس کمد خانم ها: این مرحله حسابی سرگرم کننده و لذت بخش است. به سراغ رنگ مورد علاقه‌ و تنالیته رنگی آن بروید. همچنین از اینکه لباس‌هایی با طرح و الگوی خاص و متفاوت بخرید، نترسید. وقتی که یک طرح و رنگ قوی داشته باشید و لباس بالاتنه با پایین تنه مطابقت داشته باشد، هیچ ایرادی بر استایل وارد نخواهد بود.

تنالیته رنگی

قدم ششم: ۲–۳ عدد تاپ ساده را فراموش نکنید. انواع تاپ‌ها برای اینکه با چند لایه لباس دیگر ست شوند باید در هر کمدی موجود باشند. می‌توانید آن‌ها را با ژاکت، کت، پولیور و هر چیز دیگری ست کنید. به یاد داشته باشید در این مورد نیز از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا با بیشتر لباس‌ها ست شوند و هماهنگی زیبایی ایجاد کنند.

نکات نهایی ست کردن لباس در کمد خانم ها

  • وقتی لباس‌های اصلی را دارید، نیازی نیست که باز هم به یک خرید کلی بروید. کافیست چند قطعه کوچک در چند رنگ هوشمندانه تهیه کنید تا گزینه‌های بیشتری پیش رو داشته باشید.
  • جواهرات و اکسسوری را در همان طرح و رنگی بخرید که لباس‌ها به شما اجازه می‌دهد. در صورت عدم تناسب لباس با اکسسوری، ظاهر جالبی نخواهید داشت.
  • به کمد لباس مانند یک پازل نگاه کنید. با داشتن ۱۰ تا ۱۵ عدد لباس می‌توانید هر بار آنها را به نحوی با هم ترکیب کنید و یک دست لباس جدید برای خود دست و پا کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی رازهای شیک‌پوشی خانم‌ها را بدانید! را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ

    خیلی ممنونم از مطلب فوق العاده زیبای شما🙂😀😁😕💐😊🙏🏻🌹🌼🌻🌸🌺🌷🌷

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…