کت جین زنانه و تمام آنچه باید بدانید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید استایلی متفاوت‌تر را تجربه کنید و از تکراری بودن لباس ها خلاص شوید بهتر است کت جین را به تیپ خود اضافه کنید. کت جین تیپ منحصر به فردی به شما می‌بخشد و شما را با مد روز هماهنگ می‌کند.
کت جین زنانه

خصوصیت بارز پارچه جین استحکام و مقاومت بالای آن است. به این منظور در دوخت کت جین زنانه ، مدل مانتو، مدل شلوار، کیف و کفش و… از آن استفاده می‌شود. پارچه جین که در ایران با نام برند واردکننده آن یعنی Lee (لی) محبوب شد، مورد پسند تمام سلیقه‌ها است. در ادامه با دلتامگ همراه باشید.

کت جین زنانه

جین روی جین یک انتخاب معرکه است! نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، بهتر است قد کت جین خود را کوتاه انتخاب کنید چرا که باعث می‌شود بلندتر به نظر برسید و از زیبایی بیشتری هم برخوردار است. کت جین زنانه بلند را روی ماکسی بپوشید. این ترکیب برای فصل بهار، انتخاب جذابی است.

کت جین زنانه پیراهن

کت بلیزر (Blazer) در دو رنگ آبی تیره یا سیاه است و معمولا دکمه‌های فلزی دارد. می‌توان آن را با شلوار جین، تیشرت، مدل کفش مجلسی و مدل کفش اسپرت پوشید!

کت جین زنانه بلیزر

کت جین زنانه در پاییز و زمستان

کت جین را روی یک پلیور بپوشید، استایل شما به طور معجزه آسایی دگرگون خواهد شد. این استایل برای فصل پاییز و زمستان مناسب است.

مطلب پیشنهادی:  این لباس‌های مجلسی برای افراد چاق بی‌نظیر است

استایل کلاسیک

تیشرت سفید و کت جین بلند دخترانه و شلوار و کفش مشکی.

این استایل ساده تقریبا از رنگ‌های خنثی تشکیل شده است. گوشواره طلایی با کمربند نیز ست جذابی است. این استایل هنگامی که از فصل زمستان به بهار می‌رویم، بسیار عالی است.

کت جین زنانه روزمره

از اینکه کت و شلوار جین بپوشید، نترسید. اگر احساس می‌کنید خیلی آبی می‌شود؛ می‌توانید از رنگ‌های قوی در اکسسوری خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این بلوز و شلوراهای ست، امسال مد هستند

امروزه یکسری بلوز و شلوراهای ست مد شده‌اند که در بازار به وفور آن را مشاهده می‌کنید. بلوز …