دکوراسیون اتاق‌خواب را پاییزی کنید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با چند تغییر کوچک و ساده زیبایی‌های دکوراسیون پاییزی را به اتاق‌خواب خود بیاورید.
اتاق خواب پاییزی

اتاق‌خواب پاییزی

هوا هر روز سردتر از روز قبل شده و بارش باران، فضایی را ایجاد خواهد کرد که تمایل ما به رفتن به اتاق‌خواب و خوابیدن در زیر پتویی نرم و گرم افزایش خواهد یافت. همین موضوع بهانه خوبی است تا اتاق خواب خود را برای پاییزی لذت‌بخش آماده کنیم. با این بخش از مجله دلتا همراه باشید تا با تغییراتی که می‌توانید انجام دهید آشنا شوید:

  • تغییرات طبیعی و ارگانیک

می‌دانید که رنگ آبی موجود در طبیعت با ایجاد برخی تغییرات شیمیایی در مغز، باعث ایجاد آرامش و راحتی در جسم انسان می‌شود. برای این که حس راحتی و آرامش را در اتاق خواب پاییزی خود ایجاد کنید، می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ آبی به خصوص طیف‌های تیره آن در طراحی این مکان استفاده کنید.

اتاق خواب ابی

  • قبل از این که بخوابید…

خوابیدن در زیر پتو تنها لذتی نیست که می توانید در شب ها و روز های سرد تجربه کنید. کتاب می‌تواند یکی از همراهان صمیمی و گرما‌بخش در پاییز باشد. برای این منظور قراردادن یک کتابخانه کوچک، ساده و مینیمال در کنار تخت‌خواب می‌تواند ایده مناسبی باشد.

  • رنگ‌های ملایم

استفاده از رنگ‌های ملایم می‌تواند فضایی دلنشین به اتاق خواب پاییزی ببخشد. برای این منظور تمام طیف‌های رنگ خاکی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. این رنگ‌ها فضایی لطیف و آرام‌بخش به اتاق خواب خواهند بخشید. استفاده از مبلمان و اکسسوارهایی در این رنگ می‌تواند در ایجاد فضایی دلنشین کمک کنند.

رنگ های پاییزی

  • طرح‌های شطرنجی

یکی از طرح‌های مناسب برای استفاده در فصل پاییز، طرح شطرنجی است. پارچه‌هایی با طرح‌های شطرنجی می‌توانند فضایی گرم‌تر به اتاق خواب ببخشند. رنگ‌های زرد، بژ، طوسی، قهوه‌ای و رنگ‌های این چنینی انتخاب مناسبی برای ترکیب با طرح شطرنجی به مشار می‌روند. برای استفاده از این طرح در دکوراسیون اتاق خواب پاییزی، بهترین انتخاب روتختی خواهد بود.

روتختی شطرنجی

  • سطوح بافت دار

برای گرم‌تر کردن فضای اتاق می‌توانید از فرش‌ها و گلیم‌های نرم و بافت‌دار روی زمین استفاده کنید. فرش‌های نمدی، پشمی و پنبه‌ای این تاثیر را افزایش خواهند داد. با استفاده از پوست نیز می‌توانید جلوه اتاق را افزایش دهید.

پتوی بافت دار

  • یکی از باید‌ها!

پتو یا روانداز یکی از باید‌های دکوراسیون اتاق خواب پاییزی به شمار می‌رود. چه در اتاق‌خواب، چه روی صندلی مطالعه و حتی بر روی مبل اتاق نشیمن، رواندازها نقش اول را بازی کرده و لیاقت بهترین جا در دکوراسیون داخلی در فصل پاییز را دارند.

دکوراسیون اتاق خواب پاییزی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب”چند تغییر تا دکوراسیون پاییزی” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…