استایل مردانه با کلاه بافت

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال آیتمی برای گرم کردن خود در زمستان هستید یا فقط چیزی می‌خواهید که به ظاهر شما بعد ببخشد این مدل کلاه می‌تواند چیزی باشد که دنبالش هستید.
کلاه بافت مردانه

یک کلاه بافت مردانه ساده می‌تواند راه علاجی برای آن روزهایی باشد که موهای شما بد حالت است. برای استایل‌های مختلف، مدل‌ها و روش‌های ست کردن این کلاه با لباس‌های خود را در  مجله اینترنتی دلتا مطالعه کنید.

مدل های کلاه بافت مردانه

کلاه بافت آویزان از پشت: تا جایی‌که می‌توانید کلاه را عقب بگذارید طوری که پارچه اضافه به حالت شل بیفتد و کمی گوش‌ها را بپوشاند. این نحوه ی کلاه پوشیدن شما را گرم نگه می دارد اما باقی استایل را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

کلاه آویزان

کلاه بافت نوک تیز: این مدل کلاه بیشتر از اینکه کارایی داشته باشد قشنگی دارد دیگر نیاز نیست نگران گرمای بیش از حدی باشید که پوشیدن کلاه ایجاد می‌کند. در همراهی با این کلاه می‌توانید از لباس‌های فوق العاده معمولی استفاده کنید.

 

استایل های مختلف با کلاه بافت 

استایل مردانه رسمی: به هیچ وجه نباید کلاه به سر وارد مجلس عروسی یا جلسه‌ اداری شوید. اما این بدان معنا نیست که نمی‌شود با کلاه بافت رسمی شد. مخصوصا در زمستان یک کلاه بافت و پالتو بهترین لباس شما خواهند بود. کلاه‌‌های کشباف مناسب‌ترین نوع کلاه بافت در این رده محسوب می‌شود.

استایل مردانه روزمره: در حال حاضر کاپشن برای مردان آیتم خیلی محبوبی است و برای یک استایل روزمره و کلاه بافت بسیار مناسب می‌باشد. کاپشن را با پیراهن طرح‌دار و پلیور یقه هفت یا گرد بپوشید تا لباسی کاملا مناسب زمستان داشته باشید. با اضافه کردن شال گردن و دستکش آماده‌اید تا به استقبال روزهای سردتر بروید.

کلاه بافت روزمره

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “برای استایل مردانه چه اکسسوری لازم است؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…