اکسسوری مناسب با لباس مشکی زنانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای ست کردن اکسسوری با پیراهن مشکی زنانه می‌توانید از اقلام با طرح‌ها و بافت‌های مختلف استفاده کنید و هر بار استایل جدیدی داشته باشید.
اکسسوری پیراهن مشکی

لباس مشکی همواره لباس محبوب زنان است و شاید چگونگی ست‌کردن اکسسوری با پیراهن مشکی زنانه از سوالات شما نیز باشد. در کمد اکثر خانم‌ها بالاخره یک لباس مشکی پیدا می‌شود و البته گزینه‌های زیادی برای ست‌کردن با لباس مشکی وجود دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

اکسسوری مناسب با پیراهن مشکی زنانه

جواهرات: در انتخاب جواهرات برای ست‌کردن با لباس مشکی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و از هر رنگ و طرحی می‌توانید استفاده کنید. جواهرات برای زینت بخشیدن به پیراهن مشکی و درخشش و رنگ دادن بیشتر بسیار مناسب است.

جواهرات

کفش: لباس مشکی شما ساده است پس برای بخشیدن شور و حال هر چه بیشتر از کفش‌هایی با رنگ و طرح جذاب استفاده نمایید.

هنگام انتخاب کفش حتما فصل و مراسمی که به آن دعوت شده‌اید را مد نظر قرار دهید. قرمز، صورتی و آبی رنگ‌هایی است که برای ست کردن با لباس مشکی بسیار مناسب‌اند. از این رنگ‌ها برای مراسم خودمانی استفاده کنید و اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده‌اید کفش طلایی و نقره ای بسیار شیک و زیباست.

کفش رنگی

کیف دستی زنانه: برای قرارهای رسمی از کیف مشکی و طلایی استفاده کنید و در قرارهای غیر رسمی، کیف مشکی و رنگی به همراه داشته باشید. اگر کیف رنگی را انتخاب می‌کنید سعی کنید کمی براق باشد.

کیف مشکی

کمربند: می‌توانید به لباس مشکی خود یک کمربند اضافه کنید اما نبودش چندان مهم نیست. از کمربندهای ضخیم برای ست کردن با لباس مشکی پرهیز کنید و از کمربند نازک استفاده نمایید. کمربند مشکی، طلایی و طرح‌دار می‌تواند برای لباس مشکی با هر اندازه‌ای و در هر فصلی مناسب باشد.

کمربند

 

پارچه مخمل

یکی از زیباترین راه‌ها برای اضافه کردن گرما به لباس مشکی، پارچه مخمل است. می‌توانید از یک ژاکت اسپرت مخمل استفاده کنید یا در شب‌های سرد یک پالتو مخمل بلند بر تن کنید.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انتخاب لباس زنانه مناسب با رنگ پوست” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…