دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

چرا آپارتمان‌های نقلی فروش نمی‌روند؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با بالا رفتن قیمت مسکن و رسیدن به 24 میلیون تومان در هر متر مربع، بی‌رمقی به بازار معاملات آپارتمان‌های نقلی نیز تسری پیدا کرده است.
آپارتمان-های-تا-800-میلیون آپارتمان های نقلی-تومان
بازار فروش آپارتمان های تا ۸۰۰ میلیون تومان و نقلی که در هر شرایطی نسبت به سایر نواحی بازار مسکن، پرتقاضاتر محسوب می‌شود، در هفته‌های اخیر با بی‌رمقی بیش از پیش روبه‌رو شده است.

به گزارش مجله دلتا، آپارتمان‌های نقلی با توجه به اینکه در زمره گروه متراژی پرتقاضا در بازار ملک دسته‌بندی می‌شود، حتی در اوج شرایط رکود هم خواهان دارد و حداقل تقاضا در این بخش از بازار فارغ از اینکه معاملات در فاز رونق قرار دارد یا رکود، همواره وجود دارد. این در حالی است که در هفته‌های اخیر از یکسو تحت تاثیر فضای رکودی حاکم بر کل بازار مسکن و از سوی دیگر تحت تاثیر همزمانی این ایام با محرم و صفر که رغبت به معاملات بزرگ به شکل سنتی در جامعه کاهش پیدا می‌کند، میزان تقاضای موثر در حال جست و جو در بازار آپارتمان‌های نقلی نیز کاهش قابل توجهی یافته و بی‌رمقی از سایر گروه‌های متراژی به نقلی‌ها نیز سرایت کرده است؛ موضوعی که از نظر واسطه‌های ملکی دور نمانده است.

هم‌اکنون میزان عرضه در بازار آپارتمان‌های نقلی تا حدودی قابل قبول است و در محدوده بودجه تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمان‌های میان‌سال نقلی در نقاط مختلف تهران را برای خرید جست‌و‌جو کرد. در منطقه چهار محله جشنواره و هنگام، در منطقه هفت محله‌های مختلفی از قبیل سبلان، نظام آباد، اجاره‌دار و نظایر آن، در منطقه ۱۴ محله‌های ۱۷ شهریور، محلاتی و پیروزی و در منطقه ۱۲ محله‌های دروازه شمیران و دیگر محله‌های ارزان این منطقه کاندیدای مناسب جست‌و‌جو برای متقاضیان آپارتمان‌های قیمت‌مناسب به شمار می‌روند.

با توجه به اینکه، اکنون دیگر خانه اولی‌ها نیز می‌توانند آپارتمان‌های تا ۲۰ سال ساخت خریداری کنند، جست‌وجو در میان این گزینه‌ها می‌تواند آنها را به مطلوب یعنی خانه‌دار شدن برساند؛ هر چند ممکن است خانه خریداری شده شرایط ایده‌آل سکونت بلندمدت آنها را نداشته باشد، اما کمترین مزیت این نوع خرید، در امان ماندن نقدینگی از عوارض تورم در کشور و سوار شدن بر موج تغییرات قیمتی ملک است تا آنها بتوانند در سال‌های آتی با تقویت بودجه خود، خانه مناسب‌تر را راحت‌تر خریداری کنند.

یافتن آپارتمان های نقلی در بخش‌هایی از مناطق ۹ تا ۱۱ و در محله‌هایی همچون نواب و مشیریه نیز شدنی است، اما تعداد آگهی‌های عرضه شده در این مناطق کمتر از محله‌هایی است که پیش‌تر به آنها اشاره شد.

در جدول زیر قیمت روز خانه در تهران و آپارتمان های تا ۸۰۰ میلیون تومان ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
بازار-فروش-واحدهای-نقلی
پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت پاییزی خانه و آپارتمان در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds