انتخاب لباس زنانه مناسب با رنگ پوست

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای هر فرد گروه خاصی از رنگ‌ها وجود دارد که باعث می‌شود زیباتر به نظر برسد و برعکس، رنگ‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود ظاهری بد داشته باشد.
لباس با رنگ پوست

هر فردی رنگ مورد علاقه خود را دارد، اما رنگی که به آن علاقه دارید ممکن است بهترین رنگ ممکن برای لباس شما نباشد. در این مطلب مجله دلتا اصول انتخاب لباس زنانه مناسب با رنگ پوست را شرح خواهیم داد.

اصول انتخاب لباس زنانه مناسب با رنگ پوست

اگر شما پولدارترین فرد جهان باشید و گران‌ترین لباس‌های دنیا را هم در کمد خود داشته باشید، اما ندانید که کدام لباس مناسب ویژگی‌های ظاهری شماست همه چیز خراب می‌شود!

مشخصات رنگ پوست خود را پیدا کنید

با وجود تفاوت زیاد رنگ بین پوست‌های مختلف،  فقط دو رنگ پوست وجود دارد: گرم و سرد. پوست گرم رنگ نارنجی یا زرد دارد، در حالی‌که پوست سرد رنگ آبی یا صورتی دارد. به رنگ‌های مچ دست یا کف دست‌تان نگاه کنید. افرادی که رنگ پوست گرم دارند رگ‌هایشان به رنگ سبز دیده می‌شود، در حالی‌که افرادی که رنگ پوست سرد دارند، رگ‌های دست‌شان آبی یا بنفش است.

لباس مناسب رنگ پوست روشن

کسانی که معمولا موی روشن و رنگ چشم سبز، آبی، خاکستری یا قهوه‌ای روشن دارند، بهتر است رنگ متضاد پوست‌شان را انتخاب کنند. به طور مثال رنگ‌های مناسب این گروه شامل آبی ملایم، قهوه‌ای بژ، آبی سیر و هر رنگی غیر از سفید است. رنگ‌های نامناسب این افراد قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و ارغوانی است. به طور کلی از رنگ‌های تند و روشن استفاده نکنند تا تضاد کافی با رنگ پوست و ست لباس به وجود آید.

رنگ پوست روشن

لباس زنانه مناسب با رنگ پوست معمولی

افرادی که دارای پوست‌های معمولی (نه تیره و نه روشن) هستند، می‌توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. تنها رنگ‌هایی را که این گروه اصلا نباید به کار ببرند رنگ‌های نزدیک به رنگ پوست‌شان است. برای دیدن مطالب بیشتر مجله مد  دلتا را دنبال کنید.

لباس مناسب رنگ پوست تیره

 لباسی انتخاب کنید که با رنگ‌های تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت چهره را از یک‌نواختی بیرون می‌آورد و باعث جذابیت بیشتر فرد می‌گردد. رنگ‌های سفید، صورتی، آبی روشن، خاکستری روشن و خاکی بپوشید. از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای کم‌تر استفاده کنید و رنگ‌های فیروزه‌ای را هم فراموش کنید.

لباس با رنگ پوست تیره

پیشنهاد مطالعه: برای شناخت بیشتر ویروس X مطلبآیا ویروس ایکس تهدید جدیدی برای بشریت است؟ “ را در مجله سلامتی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…