غارهای ساحلی پرتغال

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ساحل های زیبایی در سراسر جهان وجود دارند که در این مطلب ما زیبا ترین ساحل های پرتغال را به شما پیشنهاد می کنیم
بلگیوم 1 غارهای ساحلی پرتغال

شکی نیست که پرتغال با ساحل های زیبا خیال انگیزی که دارد یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای ساحل دوستان است. ساحل های ساحلی، صخره های سنگی و چشم اندازهای تماشایی زیادی بین سرزمین اصلی پرتغال و مجمع الجزایر آزور و مادیرا هست که در فصل های بهار و تابستان گردشگران زیادی را به خود می بینند. حتما دلتان می خواهد تا با تعدادی از بهترین سواحل پرتغال آشنا شوید اگر اینطور است در ادامه مجله دلتا را همراهی کنید.ساحل های زیبا

ساحل بنگیل (Praia de Benagil)

منطقه الگاروه پرتغال روستایی به اسم بنگیل دارد که به خاطر داشتن یکی از جذاب ترین غارهای دنیا محبوب شده است. اسم این غار که درست در کنار آب های لاجوردی قرار گفته Algar de Benagil است و از آنجایی که کف آن با شن های ساحل پوشیده شده خاص و متمایز است برای همین هم همه کسانی که به این غار می روند دوربین به دست می شوند و عکس های تماشایی می اندازند. ساحل کنار این غار از محبوب ترین ساحل های این ناحیه است و فقط با قایق می توانید خودتان را به آن برسانید. با این حال این ساحل به جز این غار، آرامشی خاص و صخره های پرشیب زیادی هم دارد که بر جذابیت هایش اضافه کرده است.ساحل های زیبا

ساحل های زیبا مارینها (Praia da Marinha)

ساحل مارینها در شهر لاگوآ قرار گرفته و ساحل جذابی شبیه ساحل های منطقه الگاروه دارد، ساحلی که با ماسه‌ها و شن‌های نرم پوشیده شده و در احاطه صخره‌های رنگارنگ است. راه دسترسی به این ساحل کمی سخت است؛ اول باید صخره‌نوردی کنید و بعد با ماشین به اینجا بروید. همین دسترسی سخت باعث شده تا این ساحل علی‌رغم همه جذابیت‌هایی که دارد کمی خلوت باشد البته خیلی‌ها هستند که به خاطر همین آرامشی که این ساحل دارد عاشقش شده‌اند. این ساحل زیبا آب‌های آرامی دارد و به راحتی می‌توانید در آن شنا و غواصی کنید پس تجهیزات لازم را با خود داشته باشید.ساحل پرایا دا روچا (Praia da Rocha)

ساحل پرایا دا روچا (Praia da Rocha)

شهر پرتیمانو ساحل معروفی به اسم «پرایا دا روچا» دارد که از آنجایی که در نزدیکی مراکز گردشگری قرار دارد خیلی شلوغ است. این ساحل نه فقط بزرگ و جذاب است بلکه به هتل‌ها و رستوران‌ها هم نزدیک است. خیلی‌ها این ساحل را یکی از بهترین ریزورت های ساحلی منطقه الگاروه می دانند پس انتظار ساحلی دنج و آرام را نداشته باشید. مطمئنا با این همه تفریحات ساحلی که در اینجا هست دلتان نمی آید که یک گوشه بنشینید و فقط امواج را نگاه کنید. تفریحات شاد و متنوع این ساحل زیبا آنقدر هیجان‌انگیز است که احتمالا کل روزتان را در همین ساحل می گذرانید در این صورت برای غذا اصلا نگران نباشید چون رستوران های زیادی در اطرافتان هست که با غذاهای متنوعی که دارند دست شما را برای انتخاب غذاهای خوشمزه باز گذاشته اند.ساحل های نازار (Praia da Nazaré)

ساحل های نازار (Praia da Nazaré)

اگر ماجراجو باشید مطمئنا از این ساحل بیشتر خوشتان می‌آید چون ساحل نازار بیشتر از همه به موج سواری‌اش معروف است. این ساحل امواجی بزرگ و فوق‌العاده دارد در حدی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم که یکی از بزرگ‌ترین امواج دنیا در همین ساحل شکل می گیرد. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل بهار و پاییز است در این فصل‌ها هوا همچنان خوب است و اثری از جمعیت و شلوغی هم نیست. در این ساحل حتی می‌توانید به تماشای فرهنگ ماهی‌گیری مردم پرتغال بنشینید و بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید، غذاهایی که در آن‌ها از همین ماهی‌های تازه‌ای که در این ساحل صید شده‌اند استفاده می شود نازار یکی از زیباترین ساحل های زیبا دنیاست.

ساحل پورتینیو د آرابیدا (Portinho da Arrabida)

ساحل های زیبا پورتینیو د آرابیدا (Portinho da Arrabida)

شاید قصدتان از رفتن به پرتغال فقط دیدن لیسبون باشد اما در عین حال دوست داشته باشید سری هم به سواحل بزنید در این صورت این ساحل برای شما انتخاب مناسبی است چون تا لیسبون فقط یک ساعت فاصله دارد. در این منطقه می توانید به غیر از ساحل‌گردی کوهنوردی هم کنید، از کوه‌هایی که در امتداد ساحل هستند بالا بروید و چشم‌انداز جذابی از دریا و ساحل را تماشا کنید. این ساحل با شن‌های سفید و آب‌های لاجوردی جذابیت‌های زیادی دارد و در نزدیکی‌اش هم روستاهای زیادی هست که در آنجا می‌توانید با فرهنگ و غذاهای سنتی پرتغال آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جزیره‌های ۶ مکان مخفی رازآلود زیر خیابان‌های لندن! را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…