مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟

مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟ این سوالی است که شاید برای خیلی از شما هم پیش آمده باشد. برای پاسخ به این سوال، مطلب زیر را از مجله خبری دلتا مطالعه کنید، تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

مشاور، فردی متخصص است که به افراد در رسیدن به موفقیت در زندگی، کار و یا تحصیل کمک می کند. او کسی است که با شکیبایی و حوصله به حرف های افراد گوش می دهد و سپس بر اساس شناختی که به دست می آورد راهکاری برای خروج از بن بست و یا رسیدن به موفقیت ارائه می کند.

با این تعریف، مشاوره، یک فرایند رشد است که در آن افراد می توانند با راهنمایی های مشاوران امکان موفقیت خود را در زندگی و کار افزایش دهند.

مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟

این ترکیب که شامل دو واژه «مشاور» و «املاک» است نشان می دهد که بخشی از سیاست های املاک به مشاوره بر می گردد.

بهترین مشاور املاک کسی است که با شناختی که از بازار و اقتصاد مسکن دارد، به خریدار یا فروشنده مشاوره تخصصی می دهد تا امکان خرید و یا فروش را آسان تر کند.

از این رو نقش و اهمیت مشاور املاک مانند مشاور روانشناسی یا مشاور حقوقی است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و راه هایی تازه برای رسیدن به موفقیت ارائه کند و این یک وظیفه سنگین و مهم است.

کسی به بنگاه املاک مراجعه می کند و شخصی را به عنوان مشاور بر می گزیند تا به او در سرمایه گذاری، ساخت و ساز و احیانا فروش و یا حتی بررسی نوسان قیمت یا پیش بینی اوضاع بازار مسکن در ماه های پیش رو کمک کند.

مشاوراملاک باید توانایی دادن مشاوره حرفه ای به چنین شخصی را داشته باشد.

مشکل مشاوران املاک مبتدی

مشاوره املاک یک کار تخصصی و حرفه ای است و طبعا کسانی باید در این حوزه فعالیت کنند که افزون بر داشتن شرایط عمومی به عنوان یک مشاور، دارای اطلاعات و دانش تخصصی در حوزه املاک و مستغلات باشند.

از این رو کسانی که الفبای بازار مسکن را نمی دانند، ضربه ای جبران ناپذیر بر بدنه بنگاه های املاک وارد می کنند.

مشاورین مسکن باید درست ترین و بهترین راه را برای خرید و فروش و سرمایه گذاری و راهکار هایی موثر برای رسیدن به موفقیت در بازار مسکن ارائه کنند.

delta.ir

یک نظر

  1. هوشمند

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

    عالی بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…