با کت و شلوار طوسی ایده آل دیده شوید

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سوالی که بیشتر آقایان می‌پرسند این است که بعد از کت و شلوار مشکی کدام رنگ بهترین انتخاب برای خرید است؟ یکی از مهم‌ترین رنگ‌ها در کمد لباس مردانه، طوسـی است!
کت و شلوار طوسی

آیا جایگزینی برای کت و شلوار مشکی وجود دارد؟ بله، کت و شلوار طوسی پیشنهاد خوبی برای جایگزینی رنگ مشکی است. کت و شلوار طوسی هیچگاه از مد نمی‌افتد و البته برای روزهای گرم سال مناسب‌تر است. با مجله دلتا همراه باشید.

رنگ پیراهن با کت و شلوار خاکستری

پیراهن سفید مردانه: پیراهن سفید بهترین و اولین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر اهل کراوات زدن باشید که رنگ‌های متنوعی را می‌توانید انتخاب کنید در غیر این صورت می‌توانید یک تی‌شرت مردانه سفید را زیر کت بپوشید تا استایل کژوال داشته باشید.

کت و شلوار خاکستری

پیراهن آبی مردانه: همه طیف‌های رنگ آبی برای ست کردن با کت و شلوار طوسی مناسب نیستند. رنگ‌های آبی تیره بیشتر با کت و شلوار خاکستری روشن مناسب است و با طیف تیره تر کت‌و‌شلوار به خوبی ست نمی‌شود.

پیراهن مشکی مردانه: مشکی به خوبی با کت و شلوار طوسی ست می‌شود. البته توجه داشته باشید که اگر کراوات می‌زنید حتما رنگ آن را یک تا دو درجه تیره‌تر از رنگ پیراهن انتخاب کنید. این پیراهن بدون کراوات نیز می‌تواند به خوبی با یک پوشش روشن و یا حتی تیره ست شود.

رنگ کراوات

از آنجایی که خاکستری (از طیف روشن تا تیره) یک رنگ خنثی به حساب می‌آید شما به راحتی می‌توانید انواع طرح‌ها و رنگ‌ها را برای کراوات خود انتخاب کنید. اما تمام طیف‌های آبی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد. با یک کراوات مشکی مات، ظاهر رسمی‌تری به خود بدهید.

کت و شلوار با کراوات

نکاتی برای ست کردن کت و شلوار طوسی

در خصوص انتخاب و ست کردن این رنگ کت و شلوار باید به یک سری نکات تکمیلی توجه کنید تا ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید.

طیف‌های وسیعی از رنگ طوسی وجود دارد و هر چه رنگ تیره‌تر باشد رسمی‌تر خواهد بود. بنابراین قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که قصد شما از پوشیدن کت و شلوار خاکستری برای کجاست.

کت و شلوار با پیراهن

رنگ پوست در انتخاب کت و شلوار نقش مهمی دارد. اگر رنگ پوست بور و روشنی دارید رنگ‌های روشن‌تر و اگر موهای مشکی و پوستی سبزه دارید به سراغ خاکستری بروید.

اگر به دنبال یک جایگزین برای کت و شلوار مشکی هستید، اولویت اول خود را بر روی رنگ خاکستری بگذارید؛ زیرا این رنگ رسمی‌تر بوده و برای مهمانی، عروسی و … مناسب‌تر است. همچنین پیراهن سفید را می‌توانید به عنوان شاخصه اول این ست انتخاب کنید.

 اگر به دنبال یک ست کژوال هستید، می‌توانید انواع کت و شلوار طوسی، البته از جنس کتان را با کتانی سفید ست کنید! شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توانید یک لباس جذاب و زیبا برای خود با این سبک داشته باشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی اصول قدیمی لباس آقایان، که باید دور ریخته شوند! را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…