انواع کت چرم زنانه

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در بهار و یا پاییز، کت چرم انتخاب مناسبی است. زیرا راحت و سبک است و گرمادهی متعادلی دارد. کت چرم برای روزهای نه چندان سرد پاییز و زمستان مناسب است.
انواع کت چرم زنانه

کت چرم، یکی از آیتم‌های کلاسیک و شیکی است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. کت چرم زنانه را می‌توان با آیتم‌های مختلفی ست کرد؛ چه شلوار جین، چه تیشرت و چه پیراهن کوتاه یا بلند. با مجله دلتا همراه باشید.

کت چرم زنانه مشکی

کت چرم مشکی تقریبا رایج‌ترین نوع است. در ماه‌های سردتر زیر کت، هودی یا بلوز پشمی بپوشید.

کاپشن چرم موتورسواری

کاپشن چرم موتورسواری،از لباس‌هایی است که تا سال‌ها بخاطر ظاهر تقریبا زمخت، تنها لباس مردانه بشمار می‌رفت، اما در سال‌های اخیر، خانم‌ها نیز استفاده زیادی از آن می‌کنند.

چرم مصنوعی (گیاهی)

چرم مصنوعی، نوعی از چرم است که بدون کشته شدن جانور زنده‌ و بدون تخریب محیط‌زیست درست می‌شود.

کت چرم زنانه رنگی

چرم قهوه‌ای: کت چرم قهوه‌ای یکی از نمونه‌های عالی استایل کلاسیک است. چرم قهوه‌ای با رنگ‌های متضادی مانند آبی، سبز و خاکستری بیشتر به چشم می‌آید.

چرم قرمز: اگر دوست دارید که کت چرم بپوشید و چندان به استایل کلاسیک علاقمند نیستید، چرم قرمز را امتحان کنید.

چرم آبی : شاید فکر کنید که چرم، تنها در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و نهایتا قرمز تولید می‌شود، اما باید بدانید که چرم، رنگ‌های شاد مختلفی دارد؛ ازجمله آبی که بسیار مناسب روز‌های بهاری است.

کت چرم آبی

چرم سفید: کت‌چرم سفید؛ که تقریبا هیچگاه از مد نمی‌افتد. این کت، جلوه بسیار زیادی به استایل شما می‌بخشد.

زرد و برنز: با پوشیدن کت چرمی به‌رنگ زرد یا برنز، توجه جمع را به‌سمت خود جلب کنید. کت‌چرمی که یکی از توناژ‌های رنگ پوست را داشته باشد، بهترین راه برای داشتن استایلی جذاب در بهار است.

کت چرم زرد

شرابی و بنفش: رنگ‌های انگوری، همیشه انتخاب‌ خوبی برای کت‎‌های چرمی است. رنگی که تقریبا هیچگاه از مد نمی‌افتد و در عین‌حال مدرن نیز محسوب می‌شود.

 

کت چرم زنانه با یقه خز

کت چرم، انتخاب مناسبی برای روز‌های سرد سال است، اما اگر هوا بسیار سرد شد، می‌توانید از کت‌هایی با یقه خز استفاده کنید که هم شما را حسابی گرم نگاه می‌دارد و هم بسیار شیک و جذاب است.

کت خلبانی

مخصوص استایل‌های کژوال، اسپرت، راحت و غیررسمی و خیابانی یا سبک‌های خاصی مانند استایل گرانج است. پوشیدن این کت حس جوانی را در انسان زنده می‌کند.

کت چرم زنانه کوتاه

شلوار فاق‌بلند را از کمد دربیاورید و با کت چرم کوتاه ست کنید تا بدون اینکه لازم باشد از سرما بلرزید، استایلی جذاب و خاص داشته باشید. پوشیدن این نوع کت‌ها قد فرد را بلندتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

کت چرم سفید

کت ریش‌ریش

کت چرم ریش‌ریش، لباسی شبیه به لباس سرخپوست‌هاست و تنوع زیادی نیز دارد. از کت جیر گرفته تا کت ورنی. با پوشیدن این لباس، استایلی شبیه به استایل وسترن قدیم خواهید داشت.

کت طرح‌دار یا گلدار

طرح‌های گل‌میخی، دکمه، تکه‌دوزی و نشان‌های فلزی، اکسسوری‌هایی هستند که کت‌های چرم را جذاب‌تر می‌کنند.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “جدیدترین مدل های لباس پاییزی زنانه” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…