از دیوارها ساده نگذرید!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای ایجاد کردن فضای منحصر به فرد در منزل خود، می‌توانید از ایده‌های جالب و جدید برای تزیین دیوار استفاده کنید.
تزیین دیوار ساده

حتما نباید ایده‌ها برای شما هزینه به بار بیاورند. ایده جالب در طراحی دکوراسیون داخلی غالبا در دسترس‌ترین ایده‌هایی است که با وسایل موجود به راحتی قابل اجرا باشد. توصیه می‌کنیم این ایده‌های تزیین دیوار ساده و منحصر به فرد را از دست ندهید. با این بخش از مجله دلتا همراه باشید.

از تکه‌های اضافه کاغذ دیواری استفاده کنید

حتما نباید کل دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری طراحی کنید. ممکن است چند متر کاغذ دیواری در خانه داشته باشید. به راحتی می‌توانید، قاب روی دیوار را با آن تزیین کنید. روی دیوار اگر قاب‌های گچ‌بری شده نیست، می‌توانید تنها روی تکه‌ای از دیوار یا هر قسمتی که بهتر است کاغذ دیواری را نصب کنید. استفاده از این روش یک تحول خوب و منحصر به فرد، در سبک دکوراسیون منزل ایجاد می‌کند.

دیزاین دیوار

می‌توانید کار متفاوت دیگری با کاغذ دیواری انجام دهید. می‌توانید چند تابلو با طرح و رنگ‌های منحصر به فرد بسازید. و روی دیوارهای ساده خانه که خالی مانده است، نصب کنید. چند تکه کاغذ دیواری در طرح و رنگ‌های مختلف کفایت می‌کند.

پارچه و قالیچه‌های تزیینی روی دیوار نصب کنید

اگر کاغذ دیواری در اختیار ندارید، از خرده پارچه‌های موجود در خانه استفاده کنید. این پارچه‌ها دارای طرح‌های پر زرق و برق‌ هستند. همچنین دوخت‌های خاصی روی آن‌ها زده شده است که می‌توانید به شکل خلاقانه‌ای در کنار هم بدوزید.

دکور دیوار

ممکن است پارچه‌هایی با طرح پوست حیوانات در منزل داشته باشید. بنابراین می‌توانید چند تابلو تزیینی شیک برای اتاق نشیمن‌ طراحی کنید. حتی برای این کار از هنرهای دست‌دوزی‌ روی پارچه، برای زیباتر شدن تابلوهای دست ساز بهره ببرید.

دیوار را با قاب عکس تزیین کنید

استفاده از قاب عکس‌ها و تابلوهای تزیینی و حتی لوح‌های تقدیری که به مرور کسب کرده‌اید، یکی از عناصر الهام بخش و انرژی دهنده برای تزیین دیوار ساده به شمار می‌رود.

ایده های تزیین دیوار

کارت پستال

یک روش جذاب این است که دیوار ساده را با استفاده از کارت پستال‌های یادگاری که در این چند سال جمع کرده‌اید، تزیین کنید. می‌توانید کارت پستال‌ها را درون قاب‌های یک شکل بگذارید. می‌توانید آن‌ها را در کنار هم نصب کنید یا با چسب‌های مناسب به دیوار بچسبانید.

پیشنهاد مطالعه : مطلب چه رنگ کاغذ دیواری، خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ق٫ظ

    عباس مقامی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹ در ۸:۲۹ ق٫ظ

    مطلب خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…