محبوب‌ترین جزایر دنیا

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مکان‌های طبیعی روی کره زمین است که حتی اگر یک دقیقه در آن وقت بگذرانید، حس آرامش خاصی به شما انتقال پیدا می‌کند.
محبوب‌ ترین جزایر دنیا

با محبوب‌ترین جزایر دنیا آشنا شوید

جزایر با صدای روح‌نواز امواج دریا و برخی اوقات آرامش و زلالی که آب به همراه دارد، حس فوق‌العاده زیبایی را برای تماشاگران خود خلق می‌کنند. در گوشه و کنار این کره خاکی جزیره‌های شگفت‌انگیزی وجود دارند که در این بخش از مجله دلتا می‌خواهیم محبوب‌ ترین جزایر دنیا را با هم بیشتر بشناسیم.

جزیره بورا بورا

یکی از محبوبترین جزایر دنیا در اقیانوس آرام جنوبی، بنام جزایر پلی‌نزی فرانسه قرار دارد. مجموعه جزایر بورا بورا شبیه به یک کلاه لبه‌دار اسپانیایی است. در واقع جزیره بورا بورا از تعداد زیادی جزیره مرجانی تشکیل شده است. مجموع این جزایر چشم‌اندازی خارق‌العاده از طبیعت زیبا را به نمایش گذاشته است. جالب‌ترین بخش جزیره بورا بورا تالاب رنگارنگ جزیره است. از جمله تفریحاتی که می‌توان در آب‌های شفاف و فوق‌العاده این جزیره انجام داد، غواصی است.

جزیره بورا بورا

جزیره سانتورینی

جزیره سانتورینی در واقع یک شهر رویایی در کشور یونان است. تماشای غروب آفتاب وقتی که در آب دریا منعکس شده است، از ساختمان‌های سفید رنگ سانتورینی صحنه درماتیک را به‌وجود می‌آورد. خانه‌های سفید رنگ سانتورینی مثل عروسی درخشان در دریای اژه خودنمایی می‌کند. اگر اهل ماجراجویی هستید، حتما از کوه‌های آتشفشانی این جزیره بالا بروید و در چشمه‌های آب گرم طبیعی شنا کنید.

 

جزیره سانتورینی

جزایر مالدیو

کشور مالدیو با قرار گرفتن در اقیانوس هند، زیباترین و درخشان‌ترین جزایر دنیا را درخود جای داده است. جالب است بدانید که غواصی و ماجراجویی در آب‌های نیلگون و زیبای مالدیو واقعا هیجان انگیز است. همچنین هتل‌ و اقامتگاه‌‌ها در جزیره مالدیو به بهترین شکل و کاملا به‌روز طراحی و ساخته شده‌اند و برخی از این هتل‌ها روی آب شناوراند.

جزیره مالدیو

سیشل

سیشل یکی از محبوب‌ ترین جزایر دنیا در آفریقا است. جمهوری سیشل در واقع یک کشور جزیره‌ای در اقیانوس هند است. سیشل منطقه‌‌ای است که سواحل بکر و آرام و صخره‌‌های گرانیتی باشکوه را در خود جای داده است. اگر به ماهیگیری علاقه دارید، بهتر است بدانید که ماهی‌های گوناگون و مختلفی در جزایر سیشل زندگی می‌کنند.

جزیره سیشل

جزایر کوک

جزایر کوک با تالاب ‌های دیدنی، سواحل بی‌نظیر، قله‌های آتشفشانی به عنوان یکی از محبوب‌ ترین جزایر دنیا شناخته شده‌اند. از جمله فعالیت‌هایی که جذابیت این جزایر را دو چندان کرده است، می‌توان به پیاده‌روی روی شن‌های نرم ساحل و غواصی کنار ماهی‌ها در آب‌های زیبا و شفاف اشاره کرد. همچنین فستیوال‌های محلی متنوعی هم در جزایر کوک برای هیجان و لذت هر چه بیشتر گردشگران برگزار می‌شود.

جزایر کوک

بالی 

جزیره شگفت‌انگیز بالی از استرالیا تا آسیا گسترده شده است. جالب است بدانید که در کشور اندونزی نزدیک به ۱۷۰۰۰ جزیره وجو دارد که بالی یکی از خوش منظره‌ترین و زیبا‌ترین این جزایر محسوب می‌شود. یک پیاده‌روی فوق العاده با استشمام هوای تمیز و تازه یکی از بهترین تجربه‌های سفر خواهد بود.

بالی

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “دیدنی ترین جاذبه های جزایر قناری” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…