دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون اتاق‌نشیمن در زیبایی یک خانه بسیار اهمیت دارد، زیرا اتاق نشیمن قطب یک خانه است.
دکوراسیون نشیمن کوچک

اتاق نشیمن را می‌توان قطب یک خانه دانست اما زمانی که این قسمت کوچک و باریک باشد، انتخاب چیدمان دکوراسیون نشیمن کوچک مناسب برای آن حسی مانند یک مسئله ریاضی غیرقابل حل را برای صاحب خانه ایجاد می‌کند. خبر خوب این است که تبدیل یک اتاق نشیمن کوچک به مکان زیبایی که بتواند نیازها را برطرف کرده و خانه را نسبتا بزرگتر نشان دهد، وجود دارد. در این نوشتار از مجله دلتا بهترین ایده‌ها را برای یک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک ارائه کرده‌ایم تا بتوانید از فضای مورد نظر حداکثر استفاده را ببرید.

ویژگی‌های مهم اتاق را برجسته کنید

قسمت‌های مهم و ویژگی‌های خاص خانه را شناسایی و این مراکز توجه را به بهترین شکل طراحی کنید تا بتوانید تا جای ممکن خانه را جذاب جلوه دهید. به عنوان مثال اگر خانه شما نور خوبی دارد با استفاده از رنگ‌های روشن‌تر خانه را وسیع‌تر نشان دهید یا اگر یک شومینه جذاب دارید کاری کنید که توجهات به آن جلب شود.

دیوار شاخص

مبلمان کوچک تهیه کنید

در یک اتاق نشیمن کوچک، هر قسمتی از مبلمان اهمیت بالایی دارد. سعی کنید از میزهای کوچکتر و چراغ‌های دیواری استفاده کنید تا بتوانید فضای بیشتری داشته باشید. استفاده از مبلمانی با ابعاد کوچکتر و صندلی‌های چوبی برای چنین فضایی مناسب است. همچنین از قفسه‌های دیواری و میز تحریر شناور استفاده کنید و از قفسه‌های سنگین و حجیم کتاب و میزهای بزرگ دوری کنید.

از دکور برای جذابیت دیداری استفاده کنید

داشتن منابع نوری مختلف در ارتفاعات گوناگون نگاه را به قسمت‌های مختلف اتاق جذب می‌کند و باعث می‌شود اتاق نشیمن بزرگتر و روشن‌تر جلوه کند. از مولفه‌های دیگری مانند آثار هنری یا قفسه‌های دیواری کتاب نیز برای جلب توجه استفاده کنید. طراحی یک گالری دیواری چشم‌نواز، آثارهنری، آینه‌ها و کاغذدیواری‌های زیبا می‌تواند جذابیت بصری اتاق را چندین برابر کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

قالیچه را فراموش نکنید

برای اینکه بتوانید مرکز نشستن در وسط اتاق را از دیگر قسمت‌های اتاق نشیمن جدا کنید، می‌توانید از یک قالیچه بزرگتر از مبل استفاده کرده و آن را با صندلی‌ها ست کنید. قالیچه چیزی نیست که بخواهید همه قسمت‌های اتاق را دیوار به دیوار با آن بپوشانید، بلکه می‌توانید میز قهوه و طاقچه را در قسمت‌هایی که قالیچه وجود ندارد قرار دهید. مرز بین زمین خالی و قالیچه نشانه‌ای از این است که شما از یک نقطه به نقطه دیگر در حال حرکتید و این باعث می‌شود احساس نکنید اتاق نشیمن شما شلوغ و غیر قابل تحمل است.

دکوراسیون نشیمن

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار  اتاق نشیمن مهم‌ترین بخش دیزاین خانه را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  3. سید

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…