لباس راحتی خانم ها و نکات آن

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با انواع لباس راحتی خانم ها که وجودشان بین لباس‌هایتان ضروری است و همچنین قوانین انتخاب آن‌ها آشنا ‌شوید.
لباس راحتی خانم ها

علاوه بر لباس مهمانی که همه آن را می‌بینند، لباس راحتی منزل هم اهمیت خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت. با انواع لباس راحتی خانم ها که وجودشان بین لباس‌هایتان ضروری است و همچنین قوانین انتخاب آن‌ در مجله دلتا آشنا شوید.

به فرم بدن دقت کنید

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند به شما در انتخاب لباس زنانه راحتی کمک کند، شناسایی فرم بدن است. بر اساس این فرم می‌توانید لباس‌هایی را برای خود انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان می‌دهد.

لباس خانگی همه فن حریف

یکی از انواع لباس راحتی خانم‌ها که تقریبا به تمام انواع فرم‌های بدن می‌آید پیراهن‌های معروف باکسی Boxy است. این پیراهن‌ها مستطیل شکل است و پارچه آن‌ها کمی پف دارد. چه لاغر باشید و چه چاق، این پیراهن به شما می‌آید.

بلوز گشاد و لگینگ برای چه کسانی مناسب است؟

ترکیب لگینگ یا شلوارهای استرچ با بلوز آزاد یکی از زیباترین ترکیب لباس خانگی است. شما می‌توانید لگینگ برمودا را به همراه یک تی‌شرت شاد خنک در تابستان بپوشید و از یک لگینگ قد ۹۰ در کنار یک پلیور گرم و نرم برای فصل زمستان کمک بگیرید.

 لباس خانگی برای خواب راحت

انواع لباس خواب زنانه رسمی و انواع لباس خواب‌های راحتی شامل تاپ و شلوارک و همچنین بلوز و شلوار در بازار موجود است.

 لباس راحتی خانم‌ها بر اساس رنگ پوست

ممکن است فکر کنید چون در خانه، تعداد آدم‌هایی که شما را می‌بینند کمتر است و با آن‌ها احساس صمیمیت بیشتری می‌کنید، ایرادی ندارد هر لباسی که دم دست آمد را بپوشید. این طرز فکر اشتباه است. لباس راحتی‌ خانم‌ها باید بر اساس تناژ رنگ پوست انتخاب شود و رنگی داشته باشد که جذابیت را بالا ببرد.

حواستان به طرح لباس باشد

شاید جالب باشد بدانید طرح پارچه لباس می‌تواند جذابیت را بیشتر یا کمتر کند. برای مثال ممکن است ست لباس با خال‌های درشت را دوست داشته باشید به عنوان لباس راحتی منزل استفاده کنید. پوشیدن طرح‌های درشت در صورتی برای شما بهتر عمل می‌کند که اندام لاغری داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است از پیراهنی با خال‌های ریز استفاده کنید.

پیراهن راحتی بلوز شلوار

ترکیب طرح‌ها با سادگی

نکته بعدی که درباره طرح‌ها باید به آن توجه داشته باشید، ترکیب کردن لباس‌های طرح‌دار با لباس‌های ساده است.

توجه به قد مهم است

اگر قدتان کوتاه است و دوست دارید با استفاده از لباس راحتی منزل، خودتان را بلندتر نشان دهید، سراغ استفاده از رنگ‌های متعدد نروید. پوشیدن رنگ‌های مشابه قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: در بخش ویدئو مجله دلتا “فرار دیدنی گورخر” را ببینید.

۷ دیدگاه

  1. رز

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۱۶ ب٫ظ

    خیلی عالی بود ممنونم.

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

      کاربر گرامی و فرهیخته مجله دلتا، از اینکه با ما همراهید سپاس گزاریم و برایتان یک دنیا شادی و سلامتی را از خدای مهربان آرزو می کنیم.

      پاسخ

  2. مارال

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۱:۱۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۱ ب٫ظ

    سلام دستتان درد نکند از راهنمایی کردنتان عرض کنم که اگر یارتان اصلا سال به سال نه احساسی ونه عشقی نه لباسهایی که فرمودید

    پاسخ

  5. نسترن

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۵:۱۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۰:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…