چند تغییر تا دکوراسیون پاییزی

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که فصل‌ها با گذر ماه‌ها عوض می‌شوند و تغییر می‌کنند، دکوراسیون داخلی خانه هم می‌تواند با آنها عوض شود.
دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی

اگر دوست دارید با چند تغییر کوچک و ساده زیبایی‌های دکوراسیون پاییزی را به منزل خود بیاورید، این نوشتار از مجله دلتا را از دست ندهید.

کوسن‌های پاییزی

اگر مبلمان منزل طرح و رنگی ساده دارد، با اضافه کردن چند کوسن با حال و هوای پاییز می‌توانید فضای نشیمن خود کاملا پاییزی کنید. اگر طرفدار سبک‌های ساده و مینیمال هستید کافی است چند کوسن ساده با تم رنگ‌های پاییزی را روی مبلمان خود قرار دهید و اگر مدل‌های پر کارتر و شلوغ‌تر را می‌پسندید، به دنبال کوسن‌هایی باشید که طرح‌های پاییزی دارند.

کوسن های پاییزی

 

شمع‌های پاییزی

با اضافه کردن چند شمع معطر به دکوراسیون منزل خود، دکوراسیون پاییزی خود را تکمیل کنید. شمع‌ها نه تنها زیبایی را به دکور منزل اضافه می‌کنند، بلکه با بوی خوشی که دارند فضا را گرم و رمانتیک نشان می‌دهند. می‌توانید از ترکیب شمع و عودهایی با بوی گرم نیز استفاده کنید.

شمع

 

بافت‌های پاییزی

وقتی به تغییر دکوراسیون منزل فکر می‌کنید، بافت را فراموش نکنید. با انتخاب بافت مناسب می‌توانید این موضوع را حل کنید. اضافه کردن اکسسوری‌ از جنس کاموا یک ایده ساده و کاربردی برای اضافه کردن بافت به دکوراسیون پاییزی است. پارچه‌هایی با بافت‌های درشت هم می‌تواند کاربردی باشد.

بافت های پاییزی

دکوراسیون پاییزی در پذیرایی

تضاد رنگ‌های سرد و گرم برای تزیین پذیرایی مناسبند؛ برای مثال می‌توانید از کف‌پوشی به رنگ قهوه‌ای و مبل‌هایی سفیدرنگ استفاده کنید. در دکور اتاق‌ها هم از وسایل تزیینی استفاده کنید، مثل گلدان‌هایی با گل‌های پاییزی. اضافه‌کردن کوسن‌های کوچک به رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی یا ترکیبی از این‌ها را هم فراموش نکنید.

 

دکور پاییزی

 

دکوراسیون پاییزی میز ناهارخوری

میز ناهارخوری را با یک رومیزی شطرنجی به رنگ‌های سرد و خنثی مثل نیلی، قهوه‌ای و سفید بپوشانید. با گلدان و گل‌هایی به رنگ قرمز، نارنجی و زرد رنگ دکوراسیون پاییزیِ میز ناهارخوری را کامل کنید.

دکوراسیون پاییزی در اتاق‌خواب

برای آنکه حال‌ و هوای پاییز را به اتاق‌خواب بیاورید، می‌توانید از تضاد رنگ‌های سرد و گرم استفاده کنید؛ مثلا برای دیوارها و وسایل بزرگ‌تر، از رنگ‌های روشن و نزدیک‌تر به سفید استفاده کنید و برای برخی وسایل اتاق‌خواب، از رنگ‌های گرم پاییزی. برای انجام این کار، می‌توانید چند بالش کوچک به رنگ‌های قرمز و نارنجی در اتاق‌خواب بگذارید.

اتاق خواب پاییزی

انداختن شال روی تکیه‌گاه مبل‌ها

کار دیگری که می‌توانید برای داشتن دکوراسیون پاییزی در خانه انجام دهید، انداختن شال مبل روی تکیه‌گاه مبل‌ و صندلی‌ها است. با این کار، فضایی  پاییزی در خانه به وجود می‌آورید. علاوه بر این، شال روی تکیه‌گاه‌ها فقط برای افزایش زیبایی خانه نیست؛ بلکه می‌توان در شب‌های سرد پاییزی، شال‌ها را دور خود بپیچید.

شال مبل

 

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “شال مبل، کامل کننده دکوراسیون اتاق” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…