۶ مکان مخفی رازآلود زیر خیابان‌های لندن!

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مکان‌های ترسناک دنیا درست زیر پاهای ما با همه نکات غیرقابل باورشان، بخش بزرگی از گردشگری ماجراجویانه را شکل می‌دهند.
66 2 6 مکان مخفی رازآلود زیر خیابان‌های لندن!

مکان‌هایی روی کره سبز و آبی ما وجود دارند که آنقدر از نظر بصری خارق‌العاده و فراواقعی به نظر می‌رسند که باور اینکه واقعا وجود داشته باشند بسیار سخت است. در ادامه با معرفی ۷ مکان مخفی رازآلود زیرزمینی در لندن که از مکان های ترسناک دنیا به شمار می‌روند، با مجله دلتا همراه باشید.

مکان های ترسناک دنیا

غار کریستال در پینشیل پارک

غار کریستال یکی از مکان های مخفی جادویی لندن و از مکان های ترسناک دنیا است که در پینشیل پارک لندن قرار دارد. این پارک بین سال‌های ۱۷۳۸ تا ۱۷۷۳ توسط چارلز همیلتون طراحی و اجرا شده و در فهرست آثار تاریخی قرار دارد.

غار کریستال در پینشیل پارک

دخمه وست نوروود

یک مکان مخفی برای داستان های ارواح! گوردخمه وست نوروود از مکان های ترسناک دنیا بوده و در زیر مکان پیشین کلیسای اسقفی قرار دارد که در سال ۱۹۵۵ براثر بمباران ویران شد. اولین تدفین‌ها در سال ۱۸۳۷ در آن انجام شد.

دخمه وست نوروود

عمارت شهرداری East Crypt

عمر این ساختمان با ظاهر جالب به سال های ۱۰۴۲ برمی گردد و به نظر می‌رسد یکی از اولین و بهترین نمونه‌های ساختمان در نوع خود در انگلستان است. از عمارت شهرداری چندصدسال به عنوان تالار شهر و مرکز اداری و تشریفاتی شهر لندن استفاده می‌شده است.

عمارت شهرداری East Crypt

پادوک Paddock

پادوک اسم رمزی یک پناهگاه و پشتیبانی مخفی کابینه جنگ است و در جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این پناهگاه به شکل ضد بمب، در دو طبقه، با چهل اتاق برای تمام شاخه های نظامی و اصلی دولت طراحی شده است.

پادوک Paddock

حمام رومی Billingsgate 

تاریخ این بنا به قرن ۲ و ۳ میلادی باز می گردد و اولین بار در سال ۱۸۴۸ در طول ساخت و ساز بورس زغال سنگ لندن کشف شد. در اواخر دهه ۱۹۶۰، باستان شناسان حفاری‌های عمیق‌تری انجام دادند و ویرانه‌ها را مورد بررسی قرار دادند. متاسفانه این سایت برای عموم باز نیست.

حمام رومی Billingsgate 
اتاق زیرزمینی  Whitehall Palace

کاخ وایت هال اقامتگاه اصلی پادشاهان انگلیسی در لندن از سال ۱۵۳۰ تا ۱۶۹۸(به جز ۱۶۲۲) بوده است. قبل از آتش سوزی این کاخ به عنوان بزرگترین کاخ اروپا با ۱۵۰۰ اتاق، از واتیکان و ورسای پیشی گرفت. اتاق زیرزمینی بزرگی از آن به عنوان انبار شراب هنری هشتم شناخته شده و در زیر ساختمان وزارت دفاع قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری بیشتر “جاذبه هایی دیدنی ناشناخته!” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…