گورستان عروسک‌ها، ترسناک‌ترین منطقه توریستی!

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جزیره عروسک‌ها در مکزیک، یکی از وحشتناک‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود که کمتر کسی می‌تواند بدون احساس ترس از آنجا دیدن کند.
جزیره عروسک ها

در جزیره عروسک ها گمان می‌کنید که در میان جنگلی راز‌آلود همراه با تعداد بسیاری از شخصیت‌های زنده عروسکی، مواجه شده‌اید. عروسک‌هایی که از درختان به طرز وحشتناکی، حلق آویز شده‌اند، امروزه یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان را در مکزیک تشکیل داده‌اند. از راز جزیره عروسک‌‎های مکزیک با همراهی دلتامگ باخبر شوید!

داستان جزیره عروسک ها در مکزیک

جزیره کوچک عروسک‌ها در شبکه گسترده‌ای از آبراه‌ها در جنوب مکزیکو سیتی واقع شده است. طبق یک افسانه محلی، داستان این جزیره به سال‌ها قبل باز می‌گردد.

جزیره عروسک ها

بر اساس یک افسانه قدیمی، گفته می‌شود که دختربچه‌ای در آب‌های جزیره این منطقه، غرق می‌شود. جسد این دختربچه فقیر، توسط مردی به‌نام خولیان که ساکن جنگل بود، پیدا می‌شود.

این مرد که از خانواده خود دور بود و در جنگل به‌تنهایی، زندگی می‌کرده، با پیداکردن عروسک این دختربچه در همان نزدیکی، به احترام او عروسکش را که خاکی و تکه‌پاره شده بود، به درخت آویزان می‌کند. از آن پس روح دختربچه در آن عروسک رسوخ می‌کند. خولیان برای آرامش بیشتر وی، تعداد عروسک‌های بیشتری را به درخت آویزان می‌کند.

آیا داستان جزیره عروسک ها حقیقت دارد؟

آیا داستان جزیره عروسک ها حقیقت دارد؟

برخی نیز مدعی‌اند این داستان ساخته و پرداخته ذهن خولیان بوده است. آن‌ها می‌گویند او اساساً هیچ دختربچه‌ای را به همراه عروسکش در این جزیره پیدا نکرده است.

خولیان فقط برای فرار از تنهایی، این داستان را گفته است. اما در هر حال، امروزه صدها عروسک با ظاهری ترسناک از شاخ و برگ درختان این جزیره آویزان شده‌اند. عروسک‌هایی که دست و پا یا سرشان بریده شده است.

سرنوشت خولیان در گورستان عروسک‌ها چه شد؟

سرنوشت خولیان در گورستان عروسک‌ها چه شد؟

خولیان در سال ۲۰۰۱ پس از ۵۰سال جمع‌آوری عروسک و حلق‌آویزکردن آن‌ها از درختان، فوت کرد. جسد او دقیقا در همان نقطه‌ای پیدا شد که پیش از این گفته بود جسد دختربچه را در آنجا پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی:  دری به سوی بهشت تنکابن

از آن زمان به‌بعد این جزیره به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است. اما هنوز هم افرادی هستند که با پا‌گذاشتن به این مکان، دچار ترس می‌شوند. آنان باور دارند که روح دختربچه و خولیان هنوز در این جزیره سرگردان است. در حقیقت روح آن‌هاست که باعث شنیده شدن صداهای عجیب در این جزیره می‌شود!

گورستان عروسک‌ها، ترسناک‌ترین منطقه توریستی

گورستان عروسک‌ها، ترسناک‌ترین منطقه توریستی

بسیاری از مردم محلی باور دارند که ارواح در این جزیره زندگی می‌کنند. حیواناتی هم که در این جزیره وجود دارند در واقع انسان‌هایی هستند که به شکل حیوان درآمده‌اند.

برخی افراد محلی که با قایق از کنار این گورستان عروسک‌ها رد شده‌اند، مدعی‌اند که صدای حرف‌زدن عروسک‌ها را با یکدیگر شنیده‌اند. برخی نیز ادعا می‌کنند که با چشم خود دیده‌اند که عروسک‌ها چشم‌هایشان را باز و بسته می‌کنند!

آژانس‌های گردشگری می‌گویند بسیاری از افرادی را که با خود به این جزیره می‌آورند، پس از مشاهده عروسک‌ها یا فرار می‌کنند یا از شدت ترس به گریه می‌افتند و برخی دیگر نیز با چشمان کاملا بسته از میان درختان عبور می‌کنند.

یک نظر

  1. ناشناس

    11 مهر 1402 در 3:50 ق.ظ

    مثل همیشه عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

روی دستان خدا راه بروید!

طی چند سال اخیر پل‌های منحصر به فردی در سراسر دنیا ساخته شده‌اند که باعث هیجان بیشتر برای …