اگر فقط کمی شکم دارید، این لباس‌ها مخصوص شماست

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شکم بزرگ یکی از عجیب‌ترین دغدغه‌ها برای خانم‌ها است ولی با انتخاب مدل لباس مناسب این مشکل رفع می‌شود.

خیلی از خانم‌ها چربی‌های دور شکم دارند و سعی دارند تا حد امکان آن را پنهان کنند. اما نگران نباشید در متن امروز سعی می‌کنیم به نکاتی که پوشش مناسب برای خانم‌ هایی با شکم بزرگ است، اشاره کنیم تا به شما در خرید مانتو و لباس‌های دیگر، کمک کنیم. پس با دلتامگ همراه باشید

شکم بزرگ یعنی نه به لباس تنگ

لباس‌های تنگ، توجه را به سمت ناحیه شکم جلب کرده و آن را کاملا نمایان می‌کنند. تا حد امکان سراغ مانتو، تی‌شرت و بلوزهای گشاد بروید تا توجه را از ناحیه شکم دور کنید.

خیلی‌ها می‌گویند که خانم‌هایی با شکم بزرگ باید لباس‌های تیره بپوشند. این مسئله تا حدی درست است اما به این معنا نیست که شما حق ندارید از رنگ‌های روشن و پاستلی استفاده کنید.

می‌توانید از رنگ‌های بژ، کرمی، پسته‌ای، صورتی کمرنگ و… نیز استفاده کنید؛ اما تا حد امکان سعی کنید لباس شما تک رنگ باشد.

بلندی تا زیر زانو یا ماکسی

اگر از آن دسته از خانم‌های با شکم بزرگ هستید که همیشه باید مانتو بپوشید خیلی ساده است، هر چه مانتوی شما بلندتر باشد، قدتان بلندتر دیده شده و شکم‌تان کم‌تر به چشم می‌آید. سعی کنید سراغ مانتوهای کوتاه‌تر از زانو نروید.

لباس مناسب شکم بزرگ

حواستان به طرح باشد

حواستان به طرح لباس باشد. از لباس‌های راه راه افقی، چهارخانه و گل‌دار ریز دوری کنید. در عوض سراغ مانتوهای ساده، راه راه عمودی یا گل‌دار بزرگ بروید.

مطلب پیشنهادی:  این گیاهان آپارتمانی خانه شما را رنگی می‌کنند

شلوار فاق بلند، برای شکم بزرگ

شلوارهای فاق بلند انگار اصلا برای شما ساخته شده‌اند زیرا مثل گن عمل کرده و شکم را جمع می‌کنند.

شلوارهایی بپوشید که تا کمر فاق دارند. به هیچ عنوان سراغ شلوار جین فاق کوتاه نروید. البته می‌توانید از لگ‌های فاق بلند نیز استفاده کنید.

مانتو جلوباز بپوشید

بر خلاف تصور بعضی‌ها، مانتوهای جلوباز می‌توانند شکم بزرگ شما را کوچک‌تر نشان دهند. خطوطی عمودی که دو طرف مانتو ایجاد می‌شود، باعث می‌شود بدن کشیده‌تر به نظر برسد. بافت‌های جلوباز نیز برای پاییز، گزینه مناسبی است. جایگزین مانتو در پاییز، می‌تواند پالتو یا کت جلوباز باشد.

اکسسوری برای ست کردن با شکم بزرگ

با استفاده از اکسسوری در نواحی دور شکم، می‌توانید توجه‌ها را از سمت آن بردارید. برای مثال می‌توانید با مانتو مشکی‌، شالی با رنگ جیغ بیندازید یا از گردنبند و گوشواره‌ استفاده کنید. اگر پاهای زیبایی دارید می‌توانید از شلوارهای تنگ و طرح‌دار استفاده کنید.

پوشاک اورسایز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…