طوسی، رنگی که هرگز در دکوراسیون نمی‌میرد!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان دکوراسیون منزل با رنگ غالب طوسی، انتخابی مطمئن و مدرن است.
طوسی در دکوراسیون

وقتی به سبک طراحی خانه خود فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ شیک، مدرن، امروزی، آرامش بخش. اگر به دنبال این خصوصیات هستید، طوسی رنگ شماست. رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی در کنار دیگر رنگ‌ها، باعث تعادل در فضا می‌شود. با این بخش از دلتامگ همراه باشید.

روانشناسی رنگ طوسی

تاثیر رنگ طوسی در فضا، وابسته به سایه آن در طیف رنگی است. اگر طوسی سایه‌ای از زرد در خود داشته باشد، محیط را افسرده می‌کند. به ویژه اگر با المان‌های قهوه‌ای در اتاق همراه شود. حضور رنگ طوسی در کنار رنگ سفید، فضایی تمیز و با طراوت ایجاد می‌کند. استفاده بیش از حد از رنگ طوسی و خاکستری، فضا را خسته کننده می‌کند.

طیف رنگ طوسی

طوسی نیز مانند دیگر رنگ‌ها، طیف متنوعی از سایه‌ها را دربرمی‌گیرد. دودی، زغالی، خاکستری، گرافیتی، سربی، نقره‌ای در طیف رنگ طوسی قرار دارند.
رنگ طوسی در دکوراسیون

رنگ‌های مکمل طوسی در دکوراسیون داخلی

نکته مهم در چیدمان فضای داخلی، انتخاب درست رنگ‌ و بافت‌ است. رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود. اما باید در هر پالت، سایه مناسبی از طیف طوسی را انتخاب کنید.

طوسی و صورتی

یک ترکیب ظریف و آرام‌بخش، که هویتی جدید به رنگ خاکستری می‌دهد. برای گرم‌تر شدن این ترکیب می‌توانید از مبلمان و تزئینات چوبی استفاده کنید. حضور این المان‌های روستیک، فضا را مدرن و جذاب نگه می‌دارد.

رنگ طوسی در دکوراسیون

طوسی و خردلی

خردلی رنگی است که در کنار تمام رنگ‌های خنثی غوغا می‌کند. قرار گرفتن خردلی در کنار خاکستری کم‌رنگ، به آن عمق و جذابیت می‌دهد. چند المان مشکی در ترکیب خردلی و طوسی، به گرمای فضا کمک می‌کند.
رنگ طوسی در دکوراسیون

طوسی و آبی

ترکیب آبی تیره و طوسی، فضایی ملایم ایجاد می‌کند. برای حفظ تعادل این ترکیب، باید بیشتر فضا به رنگ طوسی اختصاص داده شود و تنها بخش‌های کوچکی از فضا، آبی تیره باشد. افزودن پارچه‌های مخمل و خز دار نیز حس راحتی و آسایش را تقویت می‌کنند.
رنگ طوسی در دکوراسیون

طوسی و سبز

ترکیب طوسی و سبز زیبا و چشم‌گیر است. طوسی رنگ خنثی است و قرار گرفتن سبز در کنار آن، زندگی را به خانه می‌آورد. رنگ‌های مختلف از طیف سبز را در این ترکیب می‌توانید استفاده کنید. همچنین از معجزه حضور گیاهان سبز در دکوراسیون طوسی رنگ غافل نشوید.
رنگ طوسی در دکوراسیون

طوسی و نارنجی

نارنجی رنگی ایده‌آل برای تغییر جلوه بصری رنگ طوسی است. گرمای نارنجی با سردی رنگ طوسی تعادل را برقرار می‌کند. همچنین باعث ایجاد فضایی مدرن و امروزی می‌شود. برای تلطیف فضا می‌توانید از المان‌های سفید در این پالت رنگی استفاده کنید.
رنگ طوسی در دکوراسیون

طوسی و سفید

ترکیب خاکستری و سفید در طراحی داخلی، چشم‌گیر و جسورانه است. باید بدانید که همه تن‌های رنگ طوسی و سفید با هم هم‌خوانی ندارند. بنابراین همیشه سفید خالص را با طیف طوسی (از نقره‌ای گرفته تا خاکستری) ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…