دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز خانه در ۲ منطقه پُرمتقاضی تهران

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با بالا رفتن قیمت مسکن، تمایل به خرید ملک در مناطق ارزان‌تر واقع در نیمه‌جنوبی و نزدیک به مرکز شهر تهران بیشتر از هر زمانی افزایش یافته است.
قیمت-روز-خانه قیمت-روز-خانه و آپارتمان

بررسی‌های میدانی از قیمت روز خانه و وضعیت خرید و فروش ملک در مناطق مختلف یایتخت نشان می‌دهد که مناطق ۹ و ۱۰، دو منطقه همجوار در محدوده مرکزی پایتخت یکی از کانون‌های مناسب جست‌و‌جوی آپارتمان مصرفی متناسب با بودجه متقاضیان خرید آپارتمان است.

به گزارش مجله دلتا مناطق ۹ و ۱۰ پایتخت در زمره مناطق مرکزی شهر در بخش جنوبی شهر تهران است که با مناطق ۱۱ و ۱۲ در نیمه‌جنوبی و مناطق ۲ و ۵ در نیمه‌شمالی مجاورت دارند. به‌‌دلیل وجود این مجاورت، آن دسته از تقاضای مصرفی مسکن که نتوانسته در منطقه ۵ و بخش‌های مصرفی منطقه ۲ نظیر محله‌های توحید، ستارخان و… خانه مناسب سکونت و متناسب با بودجه خرید خود را پیدا کند، به‌سراغ مناطق ۹ و ۱۰ می‌آید تا با یک مرحله تنزل مکانی به‌سمت جنوب تهران، بتواند خانه مسکونی موردنیاز خود را با بودجه محدودی که در اختیار دارد، خریداری کند.

البته گروه دیگری از متقاضیان ملک که بودجه بیشتری دارند، به‌جای منطقه ۵ به سراغ منطقه ۲۲ می‌روند و در آنجا خرید خود را انجام می‌دهند اما سرعت رشد قیمت‌مسکن در ماه‌های اخیر به‌حدی بالا بوده که تمایل به خرید ملک در مناطق ارزان‌تر واقع در نیمه‌جنوبی شهر تهران بیشتر از هر زمانی افزایش یافته است.

در جدول زیر قیمت روز خانه و آپارتمان در مناطق ۹ و ۱۰ طی چند روز اخیر گردآوری شده که نشان می‌دهد صرف‌نظر از معدود قیمت‌های تند اعلامی، عموم آگهی‌ها به‌بهای کمتر از میانگین قیمت مسکن در پایتخت یا حدود این میانگین (مترمربعی ۲۳ میلیون تومان) عرضه شده‌اند و از طرفی آپارتمان نوساز نیز هرچند در تعداد اندک اما در این مناطق قابل جست‌و‌جو است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت-روز آپارتمان

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت پاییزی خانه و آپارتمان در تهران” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ مهر ۱۳۹۹ در ۲:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds