دوربین بعدی کانن، کانن EOS R7

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که کانن قصد دارد دوربین EOS R7 را به نمایندگی از دوربین DSLR کانن EOS 7D به این خانواده اضافه کند.
کانن EOS R7

کانن EOS R7 شاید دوربین بعدی کانن در سری دوربین‌های R باشد

چند وقت پیش شاهد رونمایی از دوربین‌های جدید کانن به نام EOS R5 و EOS R6 بودیم. در زمان رونمایی از این دوربین‌ها به نظر می‌رسید که این دو دوربین جدید، نماینده‌ دو دوربین DSLR شرکت کانن به نام EOS 5D و EOS 6D باشند. با وجود اینکه انتظار اضافه شدن عضو جدید به سری R کانن را نداشتیم؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که کانن قصد دارد دوربین EOS R7 را به نمایندگی از دوربین DSLR کانن EOS 7D به این خانواده اضافه کند. در ادامه این مطلب از مجله دلتا درباره دوربین بعدی کانن بیشتر بخوانید.

«با وجود اینکه گسترش دادن خانواده دوربین‌های بدون آینه سری R جزء استراتژی‌های اصلی کانن است، اما نمی‌توانم بگویم که نام دوربین بعدی EOS R7 خواهد بود». این‌ها بخشی از سخنان یکی از مسؤولان کانن به نام Tsuyoshi Tokura در مصاحبه با نشریه Digital Camera Magazine است.

البته باید به این نکته هم توجه کنیم که اضافه کردن نماینده‌ی دوربین EOS 7D به سری دوربین‌های R برای کانن پیچیدگی‌هایی را به همراه خواهد داشت. همان‌گونه که می‌دانید هر دو دوربین EOS 5D Mark IV و EOS 6D Mark II  سنسوری با اندازه‌ی فول‌فریم دارند اما دوربین DSLR کانن EOS 7D Mark II دارای سنسور APS-C است.

البته این احتمال هم وجود دارد که کانن قصد داشته باشد از دوربین جدید EOS R7 به‌عنوان اولین دوربین خودش با سنسور APS-C در سری دوربین‌های بدون آینه R رونمایی کند. با وجود اینکه احتمال رخ دادن این موضوع کم است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده می‌توانیم این فرضیه را هم در نظر بگیریم.

دوربین کانن EOS R7

به نظر می‌رسد کانن قصد ندارد از جانشین دوربین EOS 7D Mark II یعنی EOS 7D Mark III رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که دوربین EOS 90D، با توجه به داشتن ویژگی‌های دو دوربین EOS 80D و EOS 7D Mark II، در واقع جانشین این دوربین در دوربین‌های DSLR این شرکت باشد.

با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت که کانن از جانشین اصلی EOS 7D Mark II در خانواده‌ی دوربین‌‌های بدون آینه سری R رونمایی کند.

البته شایعه‌هایی هم وجود دارند که می‌گویند کانن قصد دارد از دوربینی با سنسور APS-C در خانواده‌ی R دوربین‌های بدون آینه خودش در سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. با توجه به این شایعه‌ها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دوربین، همان دوربین EOS R7 خواهد بود.

زمانی که نشریه‌ی معتبر Digital Camera Magazine نظر یکی از مسؤولان کانن به نام Tsuyoshi Tokura را در رابطه با این دوربین جدید پرسید، او به راحتی پاسخ داد: «ما هم اکنون دوربین‌های جدیدی را به خانواده R اضافه کرده‌ایم، اما هنوز اعضای این خانواده از دوربین‌های بدون آینه کانن، کامل نشد‌ه‌اند. با توجه به سیاست شرکت کانن قصد داریم که این خانواده را در آینده گسترش دهیم. البته نمی‌توانم بگویم که نام دوربین جدیدی که می‌خواهیم  آن را به سری R اضافه کنیم EOS R7 خواهد بود اما به طور حتم دوربین‌های جدیدی به این خانواده اضافه خواهند شد.»

درباره تکنولوژی جدید شرکت اسکلتون و تحول جدید در خودروهای الکترونیک بخوانید: شارژ سوپرباتری جدید در ۱۵ ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…