دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

وضعیت املاک جدید عرضه شده به بازار معاملات

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بخش عمده‌ای از آپارتمان‌های موجود در بازار معاملات با قیمت پیشنهادی متعارف در مناطق مختلف تهران، عرضه شده‌اند.
خرید-و-فروش-خانه-و-آپارتمان
بررسی میدانی آگهی‌های عرضه شده به بازار برای خرید و فروش خانه و آپارتمان نشان می‌دهد تعداد آگهی‌هایی که بسیار متفاوت از میانگین قیمت منطقه به بازار معرفی می‌شوند، کاهش پیدا کرده است.
به گزارش مجله دلتا آگهی‌های عرضه شده به بازار مسکن از نگاه مشاوران املاک به لحاظ قیمت پیشنهادی در سه گروه دسته‌بندی می‌شوند. در گروه اول آپارتمان‌هایی قرار می‌گیرند که به لحاظ قیمت پیشنهادی در محدوده قیمت‌های متعارف منطقه با آپارتمان‌های مشابه شناخته می‌شوند.
گروه دوم متشکل از آپارتمان‌هایی است که کمتر از میانگین قیمت متعارف منطقه به خریدار پیشنهاد و اصطلاحا به‌عنوان آگهی‌های سبز شناخته می‌شوند و نهایتا گروه آخر که بیشتر از میانگین قیمت متعارف منطقه و بسیار متفاوت از آپارتمان‌های مشابه از سوی مالکان قیمت‌گذاری می‌شوند و به‌عنوان آگهی‌های قرمزپوش بازار معروف شده‌اند.

بررسی آپارتمان‌های عرضه شده در بازار مسکن نشان می‌دهد میزان آگهی‌های قرمزپوش کاهش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد بخش ‌عمده‌ای از آپارتمان‌های با میانگین قیمت منطقه و آپارتمان‌های مشابه به لحاظ قیمتی هماهنگی دارند. البته به گفته مشاوران املاک، نکته مهم آن است که تحت تاثیر نوسان های ماه‌های اخیر بازار مسکن، میانگین قیمت هر متر مربع خرید و فروش خانه و آپارتمان در شهر تهران افزایش قابل‌توجهی داشته و از سوی دیگر برای برخی از مالکان این واقعیت مهم آشکار شده که امکان افزایش قیمت مسکن همچون سایر بازارها در یک بازه زمانی کوتاه و بدون توجه به قدرت خرید خانوارها وجود ندارد.

در جدول زیر جدیدترین قیمت روز خرید آپارتمان در تهران ارایه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید-و-فروش-خانه-و-آپارتمان-در-تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت پاییزی خانه و آپارتمان در تهران” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds