دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

ودیعه اجاره آپارتمان‌های نقلی چقدر است؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در عمده مناطق تهران میانگین ارزش رهن کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی هم‌اینک بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است.
آگهی‌ رهن و اجاره آپارتمان تهران
بررسی آپارتمان‌های اجاره‌ای عرضه شده نشان می‌دهد که هم‌اکنون عمده آگهی‌ رهن و اجاره آپارتمان تهران مربوط به واحدهایی با ودیعه زیر ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره میلیونی است.

به گزارش مجله دلتا، برای کسانی که به دلیل محدودیت نقدینگی یا تمایل به سرمایه‌گذاری در یک بازار به‌خصوص، مایل به پرداخت ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان به بالا به منظور اجاره مسکن نیستند، گزینه‌های موجود عمدتا از جنس آپارتمان‌های نقلی است.

در بازار آپارتمان‌های نقلی با مساحت تا ۶۰ مترمربع عمده آگهی‌های موجود نزد بنگاه‌های ملکی هم‌اکنون با بهای پیشنهادی ودیعه زیر ۱۰۰ میلیون تومانی به انضمام اجاره‌ای که اغلب بین یک تا سه میلیون تومان است، از سوی موجر اعلام قیمت شده‌اند. چندان تفاوتی نمی‌کند آپارتمان‌های اجاره‌ای در بازه متراژی مذکور در کدام منطقه واقع شده باشند، چراکه به جز چند منطقه لوکس پایتخت، تقریبا در تمام مناطق دیگر از این گروه متراژی می‌توان واحد اجاره‌ای یافت.

در تمام این مناطق نیز میانگین ارزش رهن کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی هم‌اینک بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است، بنابراین برای رهن یک واحد آپارتمان ۵۰ مترمربعی رقمی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه لازم است.

وضعیت آگهی‌ رهن و اجاره آپارتمان تهران نشان می‌دهد در یکی دو هفته اخیر میل به دریافت اجاره‌بها به ویژه در گروه کوچک‌متراژها بیش از میل به دریافت مبلغ ودیعه به‌صورت «رهن کامل» است. این تمایل احتمالا پس از افت شاخص بورس بیشتر از گذشته شده و به همین دلیل در روزهای اخیر محسوس شده است. به این ترتیب اکنون در بازار اجاره آپارتمان‌های نقلی اغلب ودیعه بین ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومانی در کنار اجاره‌های عموما بیش از ۲ میلیون تومانی ماهانه در اعلام قیمت‌های پیشنهادی موجران مبنا قرار گرفته است.

100-میلیون-تومان-ودیعه

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “با ۵۰۰ میلیون کجای تهران می‌توان خانه خرید؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds