خانه‌های سه‎خوابه در تهران چه قیمتی هستند؟ (+نقشه)

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خانه‌های سه‎خوابه در تهران چه قیمتی هستند؟ برای خانواده‌های پرجمعیت و پر رفت و آمد در اختیار داشتن خانه‎ای با بیش از دو اتاق یکی از ملاک‌های مهم خرید خانه است.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ باوجود اینکه غالب افرادی که در کلانشهرها زندگی می‎کنند در خانه‌هایی یک یا دو‎خوابه زندگی می‌کنند اما هنوز هم هستند کسانی که به دنبال خرید خانه‌هایی با تعداد اتاق خواب بیشتر باشند. حتی افزایش قیمت مسکن در تهران هم تاثیری بر تصمیم‎شان ندارد و در اختیار داشتن خانه سه‎خوابه جزوی از اولویت‎های زندگی‎شان محسوب می‎شود.

وقتی تعداد فرزندان و اعضای خانواده بیشتر است، به طبع نیاز به اتاق خواب و سرویس بهداشتی هم بیشتر خواهد بود و شما باید به دنبال خرید خانه‎ای با تعداد اتاق خواب‎ بیشتر باشید. خیلی‎ها در پی این دغدغه به آژانس‎های ملکی و سایت‎های املاک مراجعه می‎کنند ولی دچار سردرگمی می‎شوند.

چرا که خانه‌های سه‎خوابه در تهران بر اساس متراژ، منطقه، قیمت و سال ساخت بسیار متنوعند و انتخاب از میان این همه گزینه کار ساده‎ای نیست. به همین علت گروه تحقیق مجله دلتا مجموعه‌ای از خانه‌های سه‎خوابه را از سراسر تهران گزینش کرده‌اند تا شما با توجه به موقعیت مکانی و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای انتخاب راحت‌تر شما، خانه‌ها را بر اساس منطقه، سال ساخت و قیمت مسکن دسته‎بندی کرده‌ و روی نقشه قرار داده‌ایم.

 

خانه‌های سه‎خوابه در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…