معجزه رنگ سفید در دکوراسیون مدرن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیچ رنگی به طراوت و پاکی سفید وجود ندارد. استفاده از رنگ سفید فضا را مانند یک گالری آماده نمایش می‌کند.
دکوراسیون سفید رنگ

رنگ سفید در دکوراسیون ، یک رنگ خنثی و همه کاره است که با طرح‌های رنگی و سبک‌های طراحی مختلف به خوبی هماهنگ می‌شود و البته می‌تواند خسته‌کننده هم باشد. برای اجرای دکوراسیون سفید رنگ این نوشته از مجله دلتا را دنبال کنید.

رنگ سفید از نظر رنگ شناسی

دکوراسیون سفید مشکی

سفید، رنگی پر از انرژی مثبت به شمار می‌آید که در عین حال به خوبی آرامش را به افراد منتقل می‌کند. این رنگ محبوب‌ترین رنگ در چیدمان است و با عنوان دوست مینیمالیست‌ها نیز شناخته می‌شود؛ چرا که کاربرد بسیاری در دکوراسیون مینیمال دارد. اگر می‌خواهید محیطی که در آن قرار دارید بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده شود از رنگ سفید در آن استفاده کنید. همچنین این مورد یکی از ترفندها برای روشن نشان دادن خانه است.

اتاق نشیمن با رنگ سفید

رنگ سفید جزو پرطرفدارترین رنگ‌های مناسب برای اتاق نشیمن محسوب می‌شود، اما در این نوع دکوراسیون توصیه می‌کنیم حتی در اتاق نشیمن نیز از ترکیب‌هایی با رنگ سفید استفاده کنید تا هم محیطی متنوع ایجاد کنید و اینکه سادگی را در دکوراسیون سفید رنگ، حفظ کنید.

آشپزخانه با رنگ سفید

رنگ سفید در دکوراسیون

یکی از مهم‌ترین اجزا در قسمت آشپزخانه کابینت‌ است. توجه داشته باشید که نباید از همین یک رنگ سفید در تمام بخش‌ها استفاده کنید. برای ایجاد محیطی مدرن از فلزات در رنگ‌های مختلفی مثل زرد، سبز و قرمز استفاده کنید و برای ایجاد محیطی کلاسیک به سراغ رنگ مسی بروید.

اتاق خواب با رنگ سفید

دکوراسیون سفید منزل ایرانی

اتاق خواب مکانی است که شما باید در آن احساس آرامش کنید. رنگ سفید را در اتاق خواب با طراحی‌های چوبی ترکیب کنید تا فضایی کلاسیک شکل بگیرد. اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید، یک سرویس خواب سفید رنگ محیط اتاق خواب را جذاب‌تر خواهد کرد.

اتاق کودک با رنگ سفید

دکوراسیون داخلی اتاق کودک تا حدی مهم است که حتی می‌تواند سلامت ذهنی فرزند را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در خصوص چیدمان سفید در اتاق کودک باید گفت که این رنگ خنثی می‌تواند فضای داخلی اتاق را دلباز نشان دهد و به همین دلیل نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. اما در کنار سفید از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی برای کودک به وجود آورید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…